۲۳ بهمن ۱۴۰۱، ۱۳:۰۸
کد خبرنگار: 5333
کد خبر: 85027915
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

داستان «من و آقای همسایه» نقد و بررسی می‌شود

تهران- ایرنا- نشست نقد و بررسی کتاب «من و آقای همسایه» به قلم علی‌رضا متولی، با حضور پدیدآورنده اثر، روز بیست و چهارم بهمن برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی بیست و یکمین جشنواره قلم زرین، در این نشست که تنی چند از نویسندگان و فعالان ادبیات داستانی نیز حضور خواهند یافت، محمد ناصری نویسنده مطرح حوزه کودک و نوجوان به عنوان منتقد، درباره کتاب یاد شده با حاضران صحبت خواهد کرد.

در بیست و یکمین دوره قلم زرین به دبیری حمید هنرجو بخش های تازه ای به این جشنواره ملی و ادبی افزوده شده که برگزاری پنج نشست تخصصی نقد و بررسی کتاب‌های برگزیده در ادوار گذشته این رویداد ادبی، از جمله همین بخش‌هاست.

کتاب من و آقای همسایه زندگی دختری هفده ساله به نام افسانه را روایت می کند که پدرش را از دست می‌دهد، بعد از درگذشت پدر، زندگی افسانه دستخوش ناآرامی‌ها و مشکلاتی می‌شود که نوعا اجتماعی _ اقتصادی است، او در رویارویی با مشکلات، با انواع شبهات اعتقادی نیز مواجه می‌شود و...

کتاب مذکور را انتشارات به نشر، وابسته به آستان مقدس رضوی در سال ۱۴۰۰ منتشر کرده و از جمله کتاب‌های برگزیده در یکی از دوره‌های جشنواره قلم زرین بوده است.

بیست و یکمین دوره جشنواره قلم زرین ۱۴ تیر ۱۴۰۲ هم‌زمان با روز ملی قلم با معرفی کتاب‌های برگزیده به کار خود پایان خواهد داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha