۲۳ بهمن ۱۴۰۱، ۱۹:۱۵
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85028286
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

محل برگزاری مسابقات والیبال برفی کشور در همدان تغییر یافت

همدان- ایرنا- رییس هیات والیبال همدان گفت: شدت بارش برف با ارتفاع حدود یک متر در دهکده توریستی گنج نامه همدان واقع در دامنه‌های الوند باعث شد تا محل برگزاری مسابقات والیبال برفی کشور تغییر کند.

«حمید بادامی نجات» روز یکشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: این پیکارها از فردا دوشنبه در زمین برفی استاندارد واقع در پارک کودک، جنب سالن فردوسی همدان آغاز می‌شود.

وی اضافه کرد: تیم‌های آق‌قلا استان گلستان، سمنان، زنجان، ملی پوشان همدان و ۲ تیم منتخب از استان همدان در این رقابت‌ها حضور دارند.

بادامی نجات ادامه داد: شدت بارش برف و لغزندگی و دشواری تردد در محورها باعث شد تا خیلی از تیم‌ها موفق به حضور در این رقابت‌ها نشوند.

رییس هیات والیبال استان همدان افزود: برای رفاه بیشتر شرکت کنندگان، هتل باباطاهر را با تمام تجهیزات مهیای حضور مهمانان کردیم ضمن اینکه ۲ داور از فدراسیون و ۶ داور همدانی قضاوت این مسابقات را عهده دار هستند.

وی با اشاره به اینکه ساختار والیبال برفی به تازگی و به طور رسمی زیر نظیر فدراسیون والیبال ایجاد شده است، خاطرنشان کرد: این دوره از مسابقات به مدت ۲ روز به میزبانی همدان برگزار می‌شود و هرتیم دارای سه بازیکن اصلی، یک بازیکن ذخیره به همراه مربی و سرپرست است.

همدان برای نخستین بار میزبانی مسابقات والیبال برفی کشور را برعهده گرفته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha