۲۴ بهمن ۱۴۰۱، ۱۰:۵۹
کد خبرنگار: 1015
کد خبر: 85028646
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شرط تحویل چمن طبیعی ورزشگاه گناوه از پیمانکار، تکمیل پروژه است

گناوه – ایرنا – رئیس اداره ورزش و جوانان گناوه گفت: ورزشکاران و پیشکسوتان فوتبال این شهرستان مطمئن باشند تا زمانی که چمن طبیعی استادیوم شهید سراجی این شهر به رشد کامل نرسیده و تکمیل نشود، امضای موافقت نامه تحویل با پیمانکار آن انجام نخواهد شد.

کاظم فتحی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این اجرای پروژه چمن زمین فوتبال ورزشگاه گناوه حدود یک سال پیش برای ترمیم و بازسازی به پیمانکار تحویل شده بود که در این مدت یکسری تغییرات روی آن انجام شد اما بخاطر رشد نیافتن در فصل سرما امکان استفاده از آن میسر نشده است.

وی اظهارکرد: طبق قرارداد با پیمانکار این پروژه مقرر شده بود که تا آخر آذرماه امسال این زمین چمن تحویل گرفته شود اما به علت تاخیر در شروع کار به فصل سرما رسید که امکان رشد چمن ضعیف و تحویل آن امکان پذیر نشد.

رئیس اداره ورزش وجوانان گناوه گفت: بر این اساس منتظریم که نواقص آن برطرف و رشد چمن به حالت کامل و سرسبزی دست یابد و هر زمانی که تکمیل شد، مواففت نامه با پیمانکار امضا و مطالباتش پرداخت خواهد شد.

وی بیان کرد: باتوجه به فصل سرما که رشد چمن را دچار رکود و توقف کرده است با مهندس ناظر آن مشورت های لازم برای تحویل آن به عمل آمد.

فتحی گفت: براساس بررسی و ارزیابی های صورت گرفته از وضعیت چمن ، تا پایان اریبهشت ماه سال آینده تکمیل خواهد شد و ورزشکاران فوتبالیست می‌توانند از آن استفاده کنند.

وی ادامه داد: هم اینک حدود ۹۰ درصد چمن وضعیت خوبی دارد و باقیمانده آن به علت خاکریزی های صورت گرفته نیاز به رشد کامل دارد و باید فصل سرما به پایان برسد تا همانند دیگر نقاط آن شود.

شرط تحویل چمن طبیعی ورزشگاه گناوه از پیمانکار، تکمیل پروژه است

رئیس اداره ورزش وجوانان گناوه افزود: ورزشکاران و پیشکسوتان فوتبالیست این شهرستان مطمئن باشند که ما به عنوان متولی و نماینده آنها تا زمانی که چمن استادیوم شهید سراجی یکدست و یکنواخت نشده و سرسبزی کامل خود را به دست نیاورده باشد، با پیمانکار موافقت نامه امضا نخواهد شد، ضمن اینکه هیچ گونه استفاده‌ای تا زمان تکمیل شدن نمی‌شود.

وی گفت: در صورتیکه از زمین چمن تا قبل از تکمیل شدن و نرسیدن به رشد کامل، بهره برداری شود، برای همیشه نابود خواهد شد.

فتحی یادآورشد: مدیرکل ورزش و جوانان و مسئول دفتر مهندسی استان بوشهر بر این پروژه به صورت مستمر از نزدیک نظارت دارند و در شهرستان نیز با همکاری رئیس هیات فوتبال رصد می شود.

مهندس ناظر طرح های ورزشی شهرستان گناوه گفت: چمن طبیعی ورزشگاه این شهر با هدف ترمیم و تعمیر زیرساخت‌های آن به پیمانکار تحویل شده است که در این مدت کارهایی خوبی صورت گرفت.

منصور کشاورزی به اقدامات صورت گرفته اشاره کرد و افزود: نصب سنگ جدول دور زمین در یک تراز خاص، اضافه شدن یک متر به عرض زمین، تبدیل سیستم آبیاری از حالت غرقابی به صورت خودکار با نصب هانتر از عمده اقدامات صورت گرفته روی زمین چمن بوده است.

وی بیان کرد: جلوگیری از هدررفت آب و بکارگیری نیروی کارگر کمتر از عمده مزایای تبدیل شدن سیستم آبیاری به صورت خودکار است.

شرط تحویل چمن طبیعی ورزشگاه گناوه از پیمانکار، تکمیل پروژه است

مهندس ناظر این پروژه ادامه داد: تبدیل قوس های دور زمین از حالت غیرهندسی به هندسی برای استفاده ورزشکاران دوومیدانی کار و رفع پستی و بلندی های زمین که در برخی نقاط دارای گودی خاصی بود انجام و مجدد چمن کاشته شد، از دیگر کارهای صورت گرفته است.

وی اظهارداشت: با توجه به اینکه به فصل سرد سال برخورد کردیم چمن ها از لحاظ رشد دچار رکود شدند و باید صبر کنیم تا حالت طبیعی به خود بگیرد.

هاشمی گفت: براساس بررسی های به عمل آمده تا بعد از سال جاری و حدود اردیبهشت ماه سال آینده باید صبر کنیم تا تکمیل و سرسبز شود.

وی یادآورشد: بیشتر نقاط زمین از موقعیت خوبی برخوردا هستند و به ورزشکاران قول می دهیم از اوایل سال آینده بتوانند از فضایی که فراهم شده استفاده مفید داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha