مشکلی برای انجام بازی تراکتور و آلومینیوم اراک وجود ندارد + فیلم

تبریز - ایرنا - مدیر روابط عمومی هیات فوتبال آذربایجان شرقی گفت: مشکلی برای انجام بازی تیم‌های تراکتور و آلومینیوم اراک وجود ندارد و ورزشگاه یادگار امام تبریز آماده برگزاری این مسابقه است.

به گزارش ایرنا، محمدرضا تقیون روز دوشنبه با اعلام این خبر افزود: بارش برف در تبریز و محل برگزاری این بازی متوقف شده و با توجه به اینکه چمن ورزشگاه از طریق سیستم گرمایشی و همچنین کاور پلاستیکی محافظت می شود از این رو مشکلی برای برگزاری مسابقه امروز وجود ندارد.

وی اضافه کرد: بر اساس تصمیم فدراسیون، ۳۰ درصد از ظرفیت ورزرشگاه به هواداران تراکتور اختصاص یافته است و هواداران با تهیه بلیت اینترنتی می توانند این بازی را از نزدیک تماشا کنند.

تقیون ادامه داد: همچنین طبق اعلام باشگاه تراکتور، تمامی درآمدهای حاصل از فروش بلیت در این بازی به زلزله زدگان خود اختصاص می یابد.

دیدار تیم های فوتبال تراکتور و آلومینیوم اراک از هفته بیستم رقابت های لیگ برتر ساعت ۱۵ امروز دوشنبه در ورزشگاه یادگار امام تبریز انجام می شود.

بر اساس گزارش هواشناسی، آسمان تبریز در زمان برگزاری مسابقه نیمه ابری خواهد بود و میزان دما حداکثر به سه درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد رسید ضمن اینکه رطوبت هوا نیز ۴۹ درصد خواهد بود.

تراکتور با ۳۲ امتیاز در رده چهارم قرار دارد و آلومینیوم اراک با ۲۸ امتیاز از ۱۹ بازی در رده ششم جدول جای گرفته است.

مشکلی برای انجام بازی تراکتور و آلومینیوم اراک وجود ندارد + فیلم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha