۲۴ بهمن ۱۴۰۱، ۱۱:۵۶
کد خبرنگار: 1014
کد خبر: 85028828
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پیست دیزین میزبان رقابت های اسکی  نونهالان و نوجوانان کشور شد

کرج - ایرنا - عضو هیات رییسه فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی کشور گفت: پیست بین المللی دیزین استان البرز میزبان مسابقات انتخابی اسکی نونهالان و نوجوانان کشور برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیایی شد.

صادق کلهر روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رقابت های انتخابی اسکی نونهالان و نوجوانان کشور هفته آینده در پیست بین المللی دیزین برگزار می شود.

وی ادامه داد: زمان و مکان برگزاری مسابقات اسکی قهرمانی آسیایی نونهالان و نوجوانان اسفندماه سال جاری در کره جنوبی تعیین شده است.

کلهر اظهار کرد: در رقابت های انتخابی اسکی نونهالان و نوجوانان کشور، ورزشکانی از استان های البرز ، تهران، فارس و اصفهان شرکت دارند که نفرات برتر به رقابت های آسیایی اعزام خواهند شد.

عضو هیات رییسه فدارسیون اسکی و ورزش های زمستانی افزود: برای شرکت در مسابقات انتخابی کشور ۳۵ دختر و پسر شرکت می کنند که در نهایت هشت ورزشکار برتر راهی کره جنوبی می شوند.

کلهر همچنین در خصوص وضعیت پیست دیزین اظهار کرد: با توجه به بارش های مناسبی که در هفته های اخیر داشتیم، پیست دیزین وضعیت مناسبی برای برگزاری مسابقات و جشنواره ها و حضور ورزشکاران دارد.

وی پیش بینی کرد که در نیمه اول اسفندماه امسال جشنواره زمستانی نیز در پیست دیزین برگزار شود.

کلهر یادآور شد که از روز گذشته پیست دیزین به علت بارش برف سنگین و همچنین وزش باد شدید و احتمال ریزش بهمن بسته است اما به زودی به چرخه فعالیت خود باز می گردد.

پیست بین المللی دیزین در۷۰ کیلومتری شمال شرقی کرج دارای سه تله کابین، ۲ تله سیژ، هفت تله اسکی بشقابی و یک تله اسکی چکشی است که مجهزترین پیست ایران به شمار می رود.

ارتفاع این پیست بین ۲ هزار و ۶۵۰ تا سه هزار و ۶۰۰ متر از سطح دریا است ، در پیست بین المللی دیزین ۲ هتل، ۱۹ کلبه و پنج رستوران وجود دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha