آرزوی خاص پهلوان ایران برای استقلال

تهران- ایرنا- پهلوان سال ۱۴۰۱ ایران با بیان اینکه به تمام تیم‌های لیگ برتری احترام می‌گذارد، گفت: علاقه قلبی من استقلال است و دوست دارم بار دیگر شاهد جشن قهرمانی این تیم باشم.

احمد میرزاپور روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه استقلال تیم محبوب او است، اظهار داشت: با تمام احترامی که برای تیم‌های دیگر لیگ برتر ایران قائل هستم، باید بگویم که علاقه قلبی من استقلال است و از بچگی بازی‌های این تیم را دنبال می‌کردم. تیم محبوب من سال گذشته یک رکورد منحصر به فرد در فوتبال ایران خلق کرد و بدون شکست قهرمان شد. امیدوارم جشن قهرمانی پسران آبی امسال نیز تکرار شود. من احترام زیادی برای تمام بزرگان فوتبال ایران قائل هستم اما دوست دارم استقلال همیشه در صدر باشد.

وی در خصوص احتمال تقدیر باشگاه استقلال از وی بعد از کسب بازوبند پهلوانی گفت: من طرفدار این تیم هستم و تحت هر شرایطی استقلال را دوست دارم و اگر مراسمی هم باشد بی‌تردید حضور پیدا می‌کنم چون علاقه من به استقلال قلبی است.

دارنده ۲ بازوبند پهلوانی کشور در خصوص حضورش در انتخابی تیم ملی کشتی آزاد نیز گفت: از سوی علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی دستوری مبنی بر حضور پهلوانان اوزان مختلف برای شرکت در جام تختی صادر شد و من نیز می‌توانم اردیبهشت‌ماه یک تورنمنت جدی را در کشتی تجربه کنم. در وزن ۱۲۵ کیلوگرم رقابت سنگین است و اکنون ما قهرمانان خیلی خوبی در این وزن داریم که در رده‌های سنی عناوین قهرمانی جهان را دارند.

وی در پایان اضافه کرد: اگر بتوانم با قهرمانی در جام تختی مجوز نهایی برای اردوی تیم ملی کشتی آزاد را کسب کنم، تمام تلاشم برای رسیدن به عناوین جهانی و آسیایی است. البته کار راحتی نیست بلکه باید با قهرمانان بزرگ ایرانی رقابت کنم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha