۲۴ بهمن ۱۴۰۱، ۱۸:۴۱
کد خبرنگار: 1291
کد خبر: 85029311
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تردد در جاده‌های اصلی شهرستان اردل جریان دارد

۲۴ بهمن ۱۴۰۱، ۱۸:۴۱
کد خبر: 85029311
تردد در جاده‌های اصلی شهرستان اردل جریان دارد

شهرکرد- ایرنا- فرماندار اردل با اشاره به بارش برف سنگین در این شهرستان گفت: هم‌اکنون تمامی جاده‌های اصلی شهرستان اردل و تردد در آن‌ها جاری است.

یعقوب شکوهی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: عده‌ای از خودروهای بدون زنجیر چرخ در جاده بهشت‌آباد و کاج مانده بودند که با کمک نیروهای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای توانستند از محل عبور کنند.

وی با اشاره به وجود ۹۲ روستا در شهرستان اردل افزود: جاده هشت روستای این شهرستان شامل لیمه، زردلیمه، سرتنگ لیمه، دَماب، دهدلی، بادره، شترخوس و سرقلعه از بارش‌های قبلی همچنان بسته بوده و بازگشایی نشده است.

شکوهی تصریح کرد: از مجموع روستاهای میانکوه شهرستان اردل چهار روستای لیمه، زردلیمه، سرتنگ لیمه، دَماب جاده ندارد و دارای راه ارتباطی عشایری مالرو هستند اما چهار روستای دهدلی، بادره، شترخوس و سرقلعه از جاده خاکی سخت‌گذر برخوردار است.

وی یادآور شد: البته تمامی جاده‌های اصلی شهرستان اردل و ۸۴ روستای دیگر این شهرستان باز و تردد در آن‌ها امکان‌پذیر است.

به گزارش ایرنا، براساس تحلیل آخرین برآوردهای مدل‌های عددی و نقشه‌های هواشناسی با ادامه فعالیت سامانه بارشی تا اواخر روز چهارشنبه در چهارمحال و بختیاری به تناوب بارش برف، باران، رعد و برق، وزش باد به نسبت شدید، کولاک برف در گردنه‌ها، مه‌گرفتگی و کاهش دید پیش‌بینی می‌شود.

بارش‌ها در چهارمحال و بختیاری از شدت به‌نسبت زیادی برخوردار و برای مناطقی از جمله شهرستان‌های کوهرنگ و اردل و برخی مناطق شمالی، غربی و جنوبی استان به‌نسبت شدید و نیمه‌سنگین است.

برای اوایل صبح پنجشنبه بارش‌های پراکنده در کوهرنگ و مناطقی از جنوب چهارمحال و بختیاری پیش‌بینی می‌شود که با خروج سامانه کاهش دمای هوا انتظار می‌رود.

اردل در ۷۵ کیلومتری چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha