۲۵ بهمن ۱۴۰۱، ۲۰:۱۰
کد خبرنگار: 2504
کد خبر: 85029383
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

انتظاری: پرسپولیس خوب بازی نمی‌کند/ به جای ترمیم ضعف‌ها دنبال حاشیه هستند

تهران- ایرنا- پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: سرخپوشان در هفته‌های اخیر خوب بازی نکرده‌ و نتیجه هم نمی‌گیرند چون به‌جای ترمیم ضعف‌ها روی حواشی متمرکز شده‌اند.

سهراب انتظاری روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا در رابطه با شکست پرسپولیس برابر هوادار در هفته بیستم لیگ برتر، اظهار داشت: بازی زیبا نبود و چنگی به دل نزد و موقعیت‌های چندانی نداشت. با این وجود پرسپولیس می‌توانست بازی را برنده شود اما از تک موقعیت‌ها هم استفاده نکرد. مهاجمان نباید از کنار این موقعیت‌های نصفه و نیمه به سادگی عبور کنند اما این اتفاق افتاد و دست خالی زمین را ترک کردیم.

وی با اشاره به روند اشتباهات داوری در این دیدار، افزود:‌ مگر می‌شود داور خطای روی محمد عمری را نبیند؟! واقعا بی‌انصافی است که شرایط اینگونه باشد چرا که در هفته‌های اخیر از داوری‌ها ضربه خوردیم.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد: معتقدم تیم هوادار توان رسیدن به محوطه جریمه پرسپولیس را نداشت و خود سرخپوشان، آنها را در موقعیت قرار دادند. پرسپولیس در این بازی واقعا تیم برتر بود. هوادار تیم قابل احترامی است اما برنامه‌ای برای گلزنی نداشت.

وی با اشاره به اشتباه فرشاد فرجی که منجر به باز شدن دروازه پرسپولیس شد، اضافه کرد:‌ فرجی دو، سه سال است که در پرسپولیس بازی می‌کند و مدافع با تجربه‌ای است. از یک مدافع با این شرایط چنین اشتباهی بعید است. او خیلی راحت می‌توانست توپ را به اوت بزند. سه امتیاز را خودمان تقدیم حریف کردیم وگرنه هوادار زور نداشت بازی را ببرد. اشتباه ممکن است برای هر بازیکنی رخ دهد اما هر جور حساب می‌کنم چنین اشتباهی را نمی شود، هضم کرد.

انتظاری: پرسپولیس خوب بازی نمی‌کند/ به جای ترمیم ضعف‌ها دنبال حاشیه هستند

انتظاری افزود: نمی‌خواهم همه چیز را گردن فرجی بیندازم. در این چند هفته خیلی دچار حاشیه شدیم. فکر می‌کنم پرسپولیس بیشتر به حواشی پرداخت تا ترمیم مسائل فنی خودش؛ با این حال هنوز فرصت جبران دارد. پرسپولیس باید بیشتر از نظر روحی ریکاوری کند، چون بازیکنان مثل قبل شاداب نیستند. در هر تیمی ممکن است پیش بیاید که تیم در مقطعی نتیجه نگیرد. برای مثال لیورپول؛ آنها خوب بازی می‌کنند و نتیجه نمی‌گیرند اما پرسپولیس خوب بازی نمی‌کند و نتیجه هم نمی‌گیرد.

وی تاکید کرد: باید از حالا تیم آماده بازی بعدی شود. هنوز ۱۰ بازی دیگر مانده است. امیدوارم همه دست به دست هم دهند و مشکلات و نتایج اخیر را فراموش کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha