۲۵ بهمن ۱۴۰۱، ۹:۲۶
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85029733
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

فرماندار شهرقدس: نداشتن بیمه مهمترین مشکل بافندگان این شهرستان است

شهرقدس - ایرنا - فرماندار شهرقدس گفت: هم اکنون حدود ۲۴۰ بافنده در این شهرستان فعالیت می‌کنند که اگر موضوع بیمه آنان حل شود این رقم به ۸۰۰ تا یکهزار نفر افزایش خواهد یافت.

به گزارش ایرنا از خبر روز سه شنبه فرمانداری شهرستان قدس ، وحید گلی کانی در جلسه بررسی مشکلات بیمه روستایی این شهرستان افزود: در گذشته حدود سه هزار بافنده در شهر قدس مشغول به کار بودند.

وی اظهارداشت: اگر مشکل بیمه حل شود نه فقط در حوزه بافندگی بلکه در دیگر حوزه‌ها نیز مانند مشاغل خانگی، بانوان کارآفرین شاهد افزایش خواهیم بود.

این مسئول خاطرنشان کرد: چندین دهه است موضوع بیمه روستایی به دلیل وجود مشکلاتی مغفول مانده که می‌بایست با آسیب‌شناسایی در این حوزه نسبت به رفع آن اقدامات لازم انجام شود.

فرماندار شهرستان قدس ادامه داد: یکی دیگر از موضوعات حائز اهمیت، مبحث معرفی بیمه روستایی و اقدامات آن به مسئولین و شهروندان است، چراکه عامه مردم، حتی بعضی از مسئولین از عمکلرد دقیق این مجموعه باخبر نیستند و به نوعی این موضوع به چالشی در این حوزه تبدیل شده است.
گی کانی گفت: در حوزه تبلیغات محیطی می‌بایست با تدوین محتواهای مختلف فعالیت شود و با تهیه و ابلاغ بسته‌های مربوطه به دستگاه‌های متولی این حوزه می‌توان ارتباط موثری بین بدنه اجرائی شهرستان و مجموعه بیمه روستایی ایجاد کرد.
نشست بررسی مشکلات بیمه روستایی در شهرستان به ریاست فرماندار قدس و با حضور مدیر بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان تهران، بخشدار مرکزی، مدیران دستگاه‌های اجرائی مرتبط و دیگر مسئولان برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha