برگزاری معارفه رئیس فدراسیون اسکواش پس از کش‌وقوس‌های فراوان

تهران- ایرنا- معارفه رئیس فدراسیون اسکواش سرانجام پس از کش‌وقوس‌های فراوان امروز برگزار می‌شود و این فدراسیون رنگ رئیس را به خود خواهد دید.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا، امیر عزیزی پور با رای اعضای مجمع فدراسیون اسکواش که در ۱۲ دی‌ماه برگزار شد، به مدت چهار سال به‌عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شد امروز باگذشت چهل روز از این انتخاب، مراسم معارفه وی برگزار می‌شود.

انتخابی که با کش‌وقوس‌های فراوان روبه‌رو بود؛ زیرا ‌نخستین مجمع انتخاباتی در ۱۴ آذرماه که امیر عزیزی‌پور، بابک فقیر و پیروز هاشمی ارس برای احراز پست ریاست فدراسیون از سوی وزارت ورزش و جوانان مورد تأیید قرار گرفته‌ و نامزد این انتخابات بودند با خروج نام عزیزی پور از لیست نامزدها و به دنبال آن، خروج اعضا از رسمیت خارج و به زمان دیگری موکول شد.

دومین مجمع انتخاباتی فدراسیون اسکواش در ۱۲ دی‌ماه و با حضور پیروز هاشمی ارس، بابک فقیر، محمد آران و امیر عزیزی‌پور به‌عنوان چهار کاندیدا برگزار شد که پیش از رأی‌گیری بابک فقیر انصراف خود را اعلام کرد تا انتخابات با حضور ۳ کاندیدا برگزار شود.

در دور نخست رأی‌گیری، آران ۱۱ رأی، هاشمی ارس ۱۴ رأی و عزیزی‌پور ۲۴ رأی کسب کردند و این انتخابات به دلیل حد نصاب نرسیدن آرا، به دور دوم کشیده شد تا عزیزی‌پور و هاشمی‌ارس به رقابت ادامه دهند.

در دور دوم این انتخابات، سرانجام با رأی ۳۴ نفر از ۵۰ عضو حاضر مجمع، امیر عزیزی‌پور به‌عنوان رئیس فدراسیون اسکواش انتخاب شد و پیروز هاشمی‌ارس ۱۶ رای ماخوذه را کسب کرد.

حال با گذشت نزدیک به چهل روز از این انتخاب، قرار است امروز مراسم معارفه عزیزی پور به عنوان رییس فدراسیون اسکواش برگزار شود تا به گفته وی، بیشترین توان را برای تبدیل اسکواش به یک صنعت بگذارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha