۲۵ بهمن ۱۴۰۱، ۱۶:۱۲
کد خبرنگار: 5360
کد خبر: 85030386
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آراء جدید کمیته تعیین وضعیت؛ نفت مسجد سلیمان محکوم شد

تهران- ایرنا- باشگاه نفت مسجد سلیمان در کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال محکوم شد.

به گزارش عصر سه‌شنبه ایرنا، کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال آراء جدید خود را درباره پرونده‌های مختلف به شرح زیر اعلام کرد:

با توجه به شکایت عباس عامری از باشگاه خوشه طلایی ثنا، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال اصل خواسته و مبلغ ۲۸ میلیون و ۷۸۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید.

در پرونده شکایت طوبی القاصی از باشگاه کیان نیشابور، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۶۰۰ میلیون ریال اصل خواسته و مبلغ ۱۳ میلیون و ۱۰۰ هزار ریال هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

در پی شکایت عباس عسگری از باشگاه نفت مسجد سلیمان، کمیته وضعیت بازیکنان با توجه به حصول مصالحه و سازش میان طرفین نسبت به دعوی خواهان به میزان ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

با توجه به شکایت محسن ورزکار از باشگاه ویستا توربین، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۲۸۵ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۲۸ میلیون و ۱۳ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۶۹۵ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

در پی شکایت میلاد باقری از باشگاه نفت مسجد سلیمان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳ میلیارد و ۸۲۵ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۸۳ میلیون و ۳۸۵ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۶۰۰ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

آراء صادره ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha