بیش از ۱۰۰ هزار نفر در مناطق مختلف کشور آموزش رایگان هنری دریافت کردند

ورامین- ایرنا- رئیس ستاد کانون فرهنگی هنری مساجد گفت: با توجه ویژه دولت به حوزه اشتغال و کارآفرینی، بیش از ۱۰۰ هزار نفر آموزش‌های هنری رایگان دریافت کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام کمال خداداده روز سه‌شنبه در حاشیه آئین اختتامیه نمایشگاه توانمندی‌های بانوان کارآفرین ورامین که در مصلای صاحب‌ الزمان(عج) ورامین برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اقتصاد هنر بخش مهمی در حوزه کارآفرینی است و افراد می‌توانند با فعالیت در این بخش، علاوه بر ایجاد اشتغال و درآمد، برای افراد جویای کار نیز کارآفرین باشد.

بیش از ۱۰۰ هزار نفر در مناطق مختلف کشور آموزش رایگان هنری دریافت کردند

وی اظهار داشت: دولت سیزدهم در راستای تحقق عدالت اجتماعی و ایجاد امکان و شرایط لازم برای برخورداری آحاد جامعه به ویژه مناطق محروم و دورافتاده به آموزش های هنری، طرح آموزش رایگان را توسط وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه‌های مختلف آغاز کرده و تاکنون بیش از یکصد هزار نفر از آموزش‌های لازم برخوردار شدند.

وی تصریح کرد: آموزش‌های هنری، هزینه بر است و اگر دولت‌ها و حاکمیت در این حوزه سرمایه‌گذاری کند، قطعا بخش مهمی از مناطق محروم به این سمت حرکت کرده و استعدادهای بالقوه‌ای در مناطق روستایی، محروم و عشایری کشف می‌شود.

خداداده افزود: کانون فرهنگی هنری مساجد کشور با انعقاد تفاهم‌نامه با سازمان‌های مختلف مرتبط با حوزه اشتغال و آموزش از جمله سازمان فنی و حرفه‌ای، تلاش دارد تا وظیفه تسهیلگری خود را به خوبی ایفا کرده و از فعالان مساجد در حوزه کارآفرینی حمایت نماید.

وی تأکید کرد: کانون‌های مساجد باید در تمامی حوزه‌ها از جمله اشتغال و کارآفرینی فعال شوند و قطعا ستاد نیز از آنان حمایت می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha