۲ شهرستان لرستان در ردیف طرح های محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان قرار می گیرد

خرم آباد - ایرنا - رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی گفت: سلسله و دلفان در آینده در ردیف طرح های محرومیت زدایی این نهاد قرار می گیرند.

به گزارش خبرنگار ایرنا پرویز فتاح روز چهارشنبه در آیین بهره برداری از ۴۶۰ طرح محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان در لرستان با حضور آیت‌الله محمد محمدی گلپایگانی مدیر دفتر مقام معظم رهبری به صورت ویدئو کنفرانس افزود: شهرستان های کوهدشت و الیگودرز هدف طرح های محرومیت زدایی این بنیاد هستند و در آینده سلسله و دلفان نیز به صورت ویژه در دستور کار قرار خواهند گرفت.

وی اضافه کرد: همچنین نیروگاه سیکل ترکیبی خرم‌آباد در حال تکمیل است و واحد بخار آن در آینده نزدیک افتتاح می‌شود که سرمایه‌گذاری بالایی برای این طرح مهم صورت گرفته است.

گفتنی است امروز طرح هایی مانند ۱۲۷ مورد مسکن معلولان با ۲۱ میلیارد تومان، ۷۴ مورد مسکن برای خانواده های دارای ۲ فرزند معلول یا بیشتر، پنج باب خانه عالم روستایی، آبرسانی، تهیه آمبولانس، تجهیز خانه بهداشت و تعمیر و تجهیز ۲۰ مسجد الیگودرز با مجموع ۱۴۰ میلیارد تومان اعتبار در لرستان به بهره‌برداری رسید.

در این مراسم ویدئوکنفرانسی هفت هزار و ۵۰۰ طرح محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان با حضور آیت الله گلپایگانی در استان های لرستان، خراسان شمالی و اردبیل مورد بهره برداری قرار گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha