طرح راکد پل معلق ازناو خلخال به چرخه اجرا بازگشت

اردبیل - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردبیل گفت: برنامه زمان‌بندی اجرا و فازبندی تکمیل پل معلق ازناو خلخال با هدف توسعه گردشگری این شهرستان، به صورت نهایی ارزیابی و مقرر شد سرمایه‌گذار با جدیت، پروژه را اجرا کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا حسن محمدی ادیب روز چهارشنبه در جلسه بررسی مشکلات پروژه پل معلق ازناو در فرمانداری خلخال تصریح کرد: این پروژه در سه فاز به عملیات اجرایی خود ادامه خواهد داد و سرمایه‌گذار پس از وقفه ای که ایجاد شده، با سرعت و جدیت فاز اول طرح شامل پل معلق، سورتمه و بخش‌های خدماتی از قبیل پارکینگ، سرویس‌های بهداشتی، بخش‌های اقامتی سنتی، گالری و فروشگاه صنایع‌دستی را مطابق زمان بندی تا آبان ماه ۱۴۰۳ به بهره‌برداری برساند.

نگار سریع الاطلاق معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل هم در این جلسه بر فازبندی اجرای طرح به منظور جلوگیری از تاخیر در عملیات احداث و تکمیل آن تاکید کرد.

سید جواد یحیی‌زاده فرماندار خلخال نیز در این جلسه با تاکید بر اهمیت این طرح در توسعه گردشگری شهرستان گفت: باید سرمایه‌گذار در مورد این پروژه به تعهدات خود عمل کند و فرمانداری خلخال به صورت شبانه‌روزی آماده همکاری و پیگیری مسائل مربوط به این طرح گردشگری است.

عملیات احداث پل ازناو با ۴۹۶ متر طول ۱.۵ متر عرض و ۱۰۰ متر ارتفاع از چهار سال پیش در منطقه گردشگری ازناو خلخال آغاز است.

شهرستان خلخال با چشم اندازهای طبیعی، کوهستانی و تاریخی در جنوب استان اردبیل از مقاصد اصلی گردشگران و مسافران است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha