۲۶ بهمن ۱۴۰۱، ۱۴:۱۲
کد خبر: 85031383
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۵۰ دانش‌آموز دختر پاکدشتی به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند 

پاکدشت - ایرنا - ۲۵۰ نفر از دانش‌آموزان دختر دبیرستان‌های شهرستان پاکدشت روز چهارشنبه در قالب دومین کاروان راهیان نور و با بدرقه مسئولان به مناطق عملیاتی دوران هشت سال دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرماندار پاکدشت در مراسم بدرقه این کاروان که در مصلای نماز جمعه امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار شد، گفت: دانش‌آموزان دختر مدارس متوسطه شهرستان پاکدشت طی چهار روز در مناطق عملیاتی دوران هشت سال دفاع مقدس حضور یافته و ضمن شرکت در برنامه‌های فرهنگی، از یادمان‌های فتح المبین، دهلاویه، هویزه، فاو، دشت ذوالفقاری و شلمچه بازدید می‌کنند.

محسن اردستانی افزود: اردوی راهیان نور، مهمترین اقدام فرهنگی برای مقابله با شبیخون فرهنگی دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی است که جوانان و آینده‌سازان ایران اسلامی را هدف قرار داده‌اند از این رو باید تلاش شود با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، از این اردو برای تحقق اهداف جهاد تبیین رهبر معظم انقلاب استفاده شود.

وی اظهار داشت: دانش آموزان سفیران فرهنگی ایران اسلامی بوده و می‌توانند با بازگو کردن خاطرات حضور در مناطق دوران هشت سال دفاع مقدس به دیگر دوستان خود، اتحاد و انسجام و عهدی که مردم با خون شهدا بسته‌اند با بیش از گذشته مستحکم کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: امروز توسل به فرهنگ ایثار و شهادت و ترویج آن در جامعه می‌تواند تمامی توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده و فتنه را به خود آنان باز گردانند.

بیش از ۸۲ هزار دانش‌آموز در ۳۲۶ آموزشگاه پاکدشت تحصیل می‌ کنند.

پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha