۲۷ بهمن ۱۴۰۱، ۱۳:۴۹
کد خبر: 85032303
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

باغ موزه دفاع مقدس لرستان آماده بهره‌برداری است

۲۷ بهمن ۱۴۰۱، ۱۳:۴۹
کد خبر: 85032303
باغ موزه دفاع مقدس لرستان آماده بهره‌برداری است

خرم‌آباد - ایرنا - استاندار لرستان گفت: باغ موزه دفاع مقدس لرستان آماده بهره‌برداری شده و در بهار سال آینده افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا "فرهاد زیویار" روز پنجشنبه در بازدید از باغ موزه دفاع مقدس استان اظهار کرد: این موزه در پاسداشت افرادی که در دوران جنگ تحمیلی نقش آفرینی کردند نقش موثری خواهد داشت.

وی با اشاره به موقعیت جغرافیایی این باغ موزه گفت: از ظرفیت های طبیعی و خدادادی شهر خرم‌آباد برای جانمایی این مکان فرهنگی استفاده شده بنابراین باید در بخش تولید و محتوا که پیش برنده و موتور محرکه استان می‌باشد در باغ موزه اقدامات لازم صورت گیرد.

استاندار لرستان ادامه داد: باغ موزه دفاع مقدس لرستان اکنون در حال تکمیل است و ۹۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و باتوجه به اینکه چندین موزه در سایر استان ها باهم افتتاح می‌شود بنابراین در یک اقدام ملی با حضور رییس‌جمهور در بهار سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: همچنین باغ موزه دفاع مقدس ظرفیت مناسب برای برگزاری کنگره شهدا لرستان می‌باشد.

احداث پروژه باغ‌ موزه دفاع مقدس لرستان از سال ۸۶ مطرح و کارهای مطالعاتی آن سال ۱۳۸۷ به پایان رسید و عملیات اجرایی سال ۸۹ در زمینی به مساحت ۶ هزار مترمربع واقع در تپه شهدای گمنام خرم‌آباد آغاز شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha