۲۷ بهمن ۱۴۰۱، ۱۳:۴۷
کد خبر: 85032395
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هشدار سقوط بهمن در ارتفاعات استان تهران

۲۷ بهمن ۱۴۰۱، ۱۳:۴۷
کد خبر: 85032395
هشدار سقوط بهمن در ارتفاعات استان تهران

شهر ری- ایرنا- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران گفت: باتوجه به احتمال سقوط بهمن در ارتفاعات و محورهای کوهستانی استان تهران، تمامی نیروهای این جمعیت در آماده باش کامل به سربرده و هشدارهای لازم به هموطنان صادر شده است.

به گزارش ایرنا به نقل از خبر روز پنجشنبه روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان تهران، شاهین فتحی با اعلام این مطلب اظهار داشت: بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، در مناطق مختلف استان تهران طی روزهای اخیر شاهد حجم زیاد بارش برف به ویژه در ارتفاعات بودیم که این امر خطر سقوط بهمن در ارتفاعات و محورهای کوهستانی استان تهران را افزایش داده است.

وی افزود: با توجه به هشدارهای صادر شده، کلیه نیروهای عملیاتی هلال احمر استان تهران در آماده باش کامل قرار دارند و در صورت نیاز به حوادث احتمالی پاسخ خواهند داد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران تأکید کرد: با توجه به پیش بینی‌های انجام شده، توصیه می‌شود که با توجه به وجود توده های برف قابل توجه و احتمال وقوع بهمن، کوهنوردان از صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

فتحی گفت: به هموطنانی که قصد دارند از طریق محورهای کوهستانی به سایر مناطق سفر کنند نیز توصیه می شود حتما تجهیزات زمستانی را به همراه داشته باشند و اگر سفر آن ها ضروری نیست، تردد خود را به زمان دیگری موکول کنند.

وی تصریح کرد: هموطنان در صورت مواجهه با حوادث و نیاز به امدادرسانی، با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات جمعیت هلال احمر تماس حاصل بگیرند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha