سیف‌الله‌پور: هزینه ۷۶ میلیاردی برای چمن ورزشگاه وطنی واقعیت ندارد

تهران- ایرنا- مدیرعامل باشگاه نساجی گفت: ورزشگاه شهید وطنی چمن خوبی دارد و اینکه گفته می‌شود ۶۷ میلیارد تومان هزینه این ورزشگاه شده است. به نظرم در این حد نیست و در حد حرف است.

ایزد سیف‌الله‌پور روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا درباره حواشی رخ داده در دیدار نساجی با مس کرمان، اظهار داشت: همان روز گفتم این برد را به تیم مس کرمان تبریک می‌گویم اما این رفتارها دیگر منسوخ شده و داور در نیمه دوم، ۱۳ دقیقه وقت اضافه گرفت و این کار بی‌سابقه بود. در این بازی هر توپی که به اوت می‌رفت، به گونه‌ای بود که یکی به زمین می‌افتاد.

وی افزود: ۱۳ دقیقه وقت اضافه تمرکز تیم ما را بهم ریخت و این اتفاقات قابل توجیه نیست. در نیمه اول بسیار بد بازی کردیم و نتیجه این بود که ۲ گل دریافت کردیم، اما حمید مطهری در نیمه دوم روند بازی را تغییر داد. آنها اجازه بازی به نساجی را ندادند. نمی‌خواهم پیروزی مس کرمان را لوث کنم، اما این شیوه برخورد با تیم ما قشنگ نبود.

تیم فوتبال نساجی در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال در دیداری خارج از خانه با حساب ۲ بر یک برابر مس کرمان شکست خورد.

مدیرعامل باشگاه نساجی درباره استعفای حمید مطهری پس از پایان بازی با مس کرمان، گفت: وی درباره اتفاقات رخ داده در این بازی بسیار عصبانی و ناراحت بود. او انتظاری بیشتری از بازیکنان تیم داشت. تاکتیک‌هایی را به آنها گوشزد کرد که در بازی لحاظ نشد. به همین دلیل استعفا کرد.

وی اضافه کرد: باید استعفای مطهری در هیئت مدیره باشگاه مطرح شود، اینگونه نیست که وی همان لحظه پس از کناره‌گیری بتواند برود. تمرینات ما هم امروز و دیروز تعطیل بود. امیدوارم همه این اتفاقات ختم به خیر شود.

سیف‌الله‌پور درباره ورود VAR به ایران، یادآور شد: عراق با وجود آنکه تحریم است اما از فصل آینده VAR خواهند داشت. درباره اندونزی، مالزی، فیلیپین، کره یا امارات حرف نمی‌زنم، درباره عراقی حرف می‌زنم که تحریم است اما به زودی صاحب VAR خواهد شد. باید تاسف بخوریم به حال فوتبال کشورمان که هنوز نتوانسته‌اند این سیستم را وارد ایران کنند.

وی ادامه داد: در دو دیدار مقابل پیکان پنالتی صد درصد ما را نگرفتند. اصلا نمی‌خواهم راجع به داوری اعتراض کنم زیرا داور هم انسان است و مثل یک فوتبالیست می‌تواند بهترین موقعیت را خراب کند، اما اینکه با سهل‌انگاری اجازه دهیم تا داوران ما اشتباه کنند، قابل پذیرش نیست. کشوری با بنیه قوی هستیم، اما با این شرایطی که در پیش گرفتیم تیم‌ها از حضور در مسابقات بین‌المللی و لیگ قهرمانان آسیا محروم می‌شوند.

مدیرعامل باشگاه نساجی در خصوص هزینه انجام شده برای تعمیر ورزشگاه وطنی، گفت: چمن خوبی است و عنوان کردند که ۶۷ میلیارد تومان هزینه این ورزشگاه شده است. به نظرم در این حد هزینه نکردند و در حد حرف است. نهایت برای یک سکوی پشت دروازه، نور و ترمیم VIP هزینه شد. در کل ورزشگاه وطنی هفت ماه است که بلاتکلیف و اتفاق خاصی برای آن نیفتاده است.

وی خاطرنشان کرد: باشگاه علی‌رغم نداشتن هیچگونه قراردادی حقوق پرسنل و ورزشگاه را برعهده گرفت. زمین نیازمند سیستم گرمخانه است اما رها شد. سیستم خروجی و بخش بانوان باید تعمیر می‌شد و ما خودمان در حال تعمیر آن هستیم. باید تاسف خورد که نسبت به تنها نماینده استان بی‌تفاوت هستند. این بی‌تفاوتی قابل قبول نیست.

سیف‌الله‌پور: هزینه ۷۶ میلیاردی برای چمن ورزشگاه وطنی واقعیت ندارد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha