۳۰ بهمن ۱۴۰۱، ۱۱:۲۹
کد خبرنگار: 936
کد خبر: 85034123
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

غلظت آلاینده‌ها در هوای اصفهان افزایش می‌یابد

۳۰ بهمن ۱۴۰۱، ۱۱:۲۹
کد خبر: 85034123
غلظت  آلاینده‌ها در هوای اصفهان افزایش می‌یابد

اصفهان - ایرنا - کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: تا چهارشنبه هفته جاری شرایط جوی در این استان پایدار پیش بینی شده است و این موجب انباشت آلاینده ها بویژه در مناطق مرکزی، صنعتی و کلان‌شهر اصفهان می‌شود.

محمد رضا رفیعی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: جو آرام و پایداری از امروز تا روز دوشنبه (فردا) در استان پیش بینی می‌شود و پدیده غالب وزش باد خواهد بود.

به گفته وی، شرایط افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در مناطق مرکزی، صنعتی و کلان‌شهر اصفهان برای روزهای دوشنبه و چهارشنبه و در ساعت های اولیه روز وجود دارد و دمای هوا هم به‌تدریج افزایش پیدا خواهد کرد.

وی ادامه داد: شرایط رشد ابر و احتمال بارش‌های پراکنده از روز سه شنبه در مناطق غربی و جنوبی استان وجود دارد.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان اظهار داشت: دمای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات شبانه روز گذشته به ۱۲ درجه سانتی‌گراد و در سردترین ساعات به چهار درجه سانتی‌گراد زیر صفر رسید.

وی ادامه داد: دمای صبح امروز شهر اصفهان هم یک درجه سانتی‌گراد است که نسبت به روز گذشته یک درجه سردتر شده است.

رفیعی خاطرنشان کرد: خوروبیابانک با دمای ۱۶ و بویین و میاندشت با دمای منفی ۲۱ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین و سردترین نقاط استان در شبانه روز گذشته بودند.

وی بیان کرد: سامانه ناپایداری از هفته آینده و در نیمه اسفندماه وارد استان خواهد شد که اطلاع رسانی لازم در مورد فعالیت این سامانه در روزهای آینده ارائه خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha