۳۰ بهمن ۱۴۰۱، ۱۵:۲۴
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85034396
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کمیته ویژه خدمات دهی نوروزی در البرز تشکیل شد 

۳۰ بهمن ۱۴۰۱، ۱۵:۲۴
کد خبر: 85034396
کمیته ویژه خدمات دهی نوروزی در البرز تشکیل شد 

کرج - ایرنا - مدیرکل امور شهری و روستایی استانداری البرز گفت: کمیته ویژه خدمات دهی نوروزی با عضویت شهرداری ها ودهیاری های این استان تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حمید میرزایی روز یکشنبه در نشست ستاد نوروزی استان البرز افزود: رسیدگی موثر به وضعیت زیرساخت ها و تاسیسات شهری و روستایی در همه ابعاد بهداشتی ، ترافیکی ، خدماتی ، امور فرهنگی ، همکاری شهرداریها با سایر کمیته های ستاد اجرایی خدمات سفر استان ، شهرستان با توجه به گستردگی وظایف و اختیارات از جمله اهداف تشکیل این کمیته به شمار می رود.

وی بیان کرد: رسیدگی به وضعیت تابلوهای معرفی مسیر ، خیابانها ، اماکن و مراکز عمومی شهرها و روستاها، پاکسازی حریم جاده ها و ساماندهی مبادی ورودی به شهرها و روستاها ،هماهنگی با شرکت آب ، برق ، گاز و مخابرات استان البرز به منظور آمادگی برای ارایه خدمات و جلوگیری از هرگونه قطعی و خرابی در ایام تعطیل تعطیلات نوروز در این زمینه مورد تاکید است.

میرزایی افزود: شهرداریها و دهیاریها باید نسبت به رفع عیوب و نواقص تمام تاسیسات موجود در پروژه های فضای سبز ، پارکها، فضاهای گردشگری و سایر تاسیسات و مبلمان شهری و روستایی استان اقدام کنند .

وی تاکید کرد: هماهنگی با جایگاه های سوخت درون شهری و رسیدگی به وضعیت سرویس دهی آنها ،همکاری در جانمایی بازارچه ها برای توزیع مناسب ارزاق عمومی ( نان ، میوه و سایر اقلام پر مصرف) از دیگر موارد ضروری برای خدمات دهی بهتر به مردم در تعطیلات نوروز است.

وی یاد آورشد: بازدید ، بهسازی و تنظیف سرویس های بهداشتی عمومی سطح شهرها روستاها، ایجاد و تعیین مکان هایی جهت پارکینگ موقت در مراکز و اماکن مسافرپذیر از دیگر نکات مهم است.

کمیته ویژه خدمات دهی نوروزی در البرز تشکیل شد 

اتخاذ تدابیر لازم جهت برگزاری مراسم ماه مبارک رمضان

میرزایی ، برپایی و آماده سازی چادرهای نماز در سطح شهرها و روستاها جهت بهره برداری مسافران بویژه در ایام ماه مبارک رمضان ،تعامل شهرداری ها با ستاد اجرایی خدمات سفر در انجام تبلیغات محیطی و سایر امور فرهنگی را نیز از دیگر اقدامات قابل توجه برشمرد.

وی تاکید کرد: نظافت، رفع عیوب و نواقص از تمام تاسیسات موجود در پروژه های فضای سبز ، پارکها و فضاهای گردشگری و سایر تاسیسات و مبلمان شهری و روستایی رسیدگی به وضعیت روشنایی شهرها و روستاها(پارک ها، کمپینگ ها ، تفرجگاهها و دیگر فضاهای عمومی) نیز باید از سوی شهرداری ها و دهیاری ها مورد توجه قرار گیرد.

وی، آماده باش گروههای امداد و نجات در سازمان های آتش نشانی به صورت ۲۴ ساعته، برنامه ریزی و ساماندهی حمل و نقل درون شهری و به خصوص تاکسیرانی و اتوبوسهای درون شهری و نظارت بر ساعت کار ناوگان درون شهری و آموزش آنها در راهنمایی و ارائه خدمات مناسب به مسافران را از دیگر محورهایی برشمرد که باید از سوی کمیته شهرداری ها و دهیاری های البرز مورد توجه قرار گیرد.

در نشست ستاد سفرهای نوروزی استان البرزتهیه پلاکاردهایی با محتوای شماره تلفن ضروری و آدرس های مورد نیاز مسافران مانند شماره تلفن ها و آدرس مراکز عرضه خدمات به مسافران و گردشگران، مراکز اسکان، کمپینگ ها، اسکان فرهنگیان و سایر امکانات تدارک شده و نصب آن در محورها و معابر پرتردد و یا بر روی بیلبوردهای شهری اجرای تبلیغات محیطی و برگزاری مراسم و جشن ها با همکاری کمیته های اطلاع رسانی و امور فرهنگی با در نظر گرفتن ملاحظات مربوط به ماه مبارک رمضان بهره گیری از توان گروه های مردم نهاد در راهنمایی مسافران و گردشگران در سطح شهرها و روستاها اطلاع رسانی شرایط جوی و آب و هوایی و توصیه های سازمان هواشناسی از تلویزیون شهری و بیلبوردها از دیگر موضوعاتی بود که مورد تاکید قرار گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha