۳۰ بهمن ۱۴۰۱، ۱۴:۴۵
کد خبر: 85034407
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

کارگاه تولید مواد محترقه در شهرری لو رفت

۳۰ بهمن ۱۴۰۱، ۱۴:۴۵
کد خبر: 85034407
کارگاه تولید مواد محترقه در شهرری لو رفت

شهرری - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان ری از شناسایی و پلمب کارگاه تولید مواد محترقه در محدوده شهرستان ری خبر داد.

به گزارش ایرنا، ️سرهنگ دوستعلی جلیلیان روز یکشنبه در این باره به خبرنگاران گفت: در پی کسب خبری مبنی بر ایجاد کارگاه تهیه و توزیع مواد محترقه در ری رسیدگی به موضوع سریعاً در دستور کار پلیس اطلاعات این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و نامحسوس، محل مورد نظر را شناسایی و پس از انجام هماهنگی های لازم به محل اعزام شدند.

به گفته ️فرمانده انتظامی شهرستان ری، در بازرسی از محل بیش از ۶۸ هزار عدد مواد محترقه به صورت آماده و نیمه آماده و ۷۵ کیلوگرم مواد اولیه محترقه کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: یک متهم نیز در این خصوص دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مقر پلیس منتقل و سپس به دادسرا منتقل شد.

سرهنگ جلیلیان در پایان هشدار داد: امنیت، آسایش و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس ری است و پلیس با هرگونه ناامنی و افرادی که بخواهند به هر نحوی امنیت و آرامش شهروندان را به خطر بیاندازند، برابر قانون برخورد جدی خواهد کرد.

زندان ایستگاه پایانی سارق موتورسیکلت های شهرری

سرهنگ جلیلیان همچنین از دستگیری سارق حرفه ای موتورسیکلت خبر داد و در تشریح این خبر بیان داشت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت موتورسیکلت در سطح حوزه استحفاظی شهرستان ری، شناسایی سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: بررسی‌های اولیه حاکی از این بود که افرادی با استفاده از موتورسیکلت‌های سرقتی پلاک مخدوش اقدام به سرقت موتورسیکلت‌های فاقد تجهیزات ایمنی کرده و آن‌ها را به مکان نامعلومی منتقل می‌کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری اضافه کرد: با انجام اقدامات پلیسی، ماموران موفق به شناسایی سارق سابقه دار در یکی از شهرستان های همجوار شدند.

این مسئول گفت: در ادامه با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه سارق را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

سرهنگ جلیلیان با اشاره به اعتراف سارق به ۷ فقره سرقت موتورسیکلت، خاطرنشان کرد: در بازرسی از مخفیگاه سارقان موتور سیکلت سرقتی کشف شد که پس از تکمیل پرونده و پایان تحقیقات به دادسرا اعزام و حسب دستور مقام قضائی روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در پایان از شهروندان درخواست کرد که موتور سیکلت خود را در محل‌های دارای پارکینگ و نگهبان پارک کرده و حتما آن‌ها را به دزدگیر و سوئیچ مخفی تجهیز کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha