۳۰ بهمن ۱۴۰۱، ۱۶:۳۵
کد خبرنگار: 914
کد خبر: 85034600
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

صاحبان چاه‌های کشاورزی نسبت به اصلاح پروانه بهره‌برداری اقدام کنند

تبریز-ایرنا- شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌ شرقی با صدور اطلاعیه ای، از صاحبان چاه های کشاورزی این استان درخواست کرد تا نسبت به اصلاح پروانه های بهره برداری خود اقدام کنند.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، در این اطلاعیه با اشاره به اینکه نحوه استفاده از چاه‌های کشاورزی برق‌ دار از سال آینده تغییر می کند، آمده است: بر اساس مصوبات هیات وزیران مقرر شده است از ابتدای سال ۱۴۰۲ تعرفه برق کشاورزی برای مصارف مازاد بر قدرت مجاز برق و ساعت کارکرد مندرج در پروانه بهره برداری معتبر چاه‌های کشاورزی، طبق تعرفه مربوط به تولید برق محاسبه و دریافت شود.

این اطلاعیه می افزاید: از این رو چنانچه تاریخ اعتبار پروانه بهره برداری چاه به اتمام رسیده یا قدرت مجاز برق مندرج در پروانه بهره برداری چاه نیاز به اصلاح دارد، ضروری است صاحبان مربوطه در اسرع وقت از طریق دفاتر پیشخوان دولت یا مراجعه به امور منابع آب درخواست تمدید یا اصلاح پروانه بهره برداری ارائه کنند تا نسبت به بررسی پرونده اقدام لازم به عمل آید.

شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی یادآور شده است: عدم مراجعه به منزله پذیرش اطلاعات مندرج در پروانه بهره برداری بوده و از ابتدای سال ۱۴۰۲ هزینه برق این دسته از افراد با تعرفه آزاد تامین برق محاسبه یا انشعاب برق چاه قطع خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha