۳۰ بهمن ۱۴۰۱، ۱۶:۳۵
کد خبر: 85034606
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ارومیه فردا میزبان یک هشتم جام حذفی/ مربی ۹۰: انگیزه ما بیشتر از پیکان است

ارومیه - ایرنا - مربی تیم فوتبال ۹۰‌ ارومیه که فردا در دیدار یک هشتم نهایی جام حذفی میزبان پیکان تهران است، گفت: انگیزه‌ ما برای برد در این بازی حساس بیشتر از تیم میهمان است.

یحیی بهاری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در سال های اخیر، ۲ تیم لیگ برتری در بازی‌های رسمی به ارومیه سفر کرده‌اند که یک بار تیم تراکتور میهمان تیم‌های ارومیه ای بوده و این بار تیم پیکان در این شهر مسابقه خواهد داد.

وی اضافه کرد: حضور تیم ۹۰ در بین ۱۵ تیم برتر جام حذفی نشان از عملکرد خوب این تیم در دفاع از فوتبال شهر ارومیه دارد و ما فردا تلاش خواهیم کرد از حقانیت فوتبال این شهر دفاع کنیم.

وی با اشاره به اینکه ۹۰ تیم قابل احترامی مقابل پیکان خواهد بود، گفت: تیم پیکان تیمی با ساختار مناسب و منابع مالی قابل توجه است و آخرین بازی این تیم در لیگ برتر مقابل استقلال نمایش درخوری داشت و بازیکنان ما تمام تلاششان را برای دفاع از فوتبال ارومیه مقابل این تیم با کیفیت ارائه خواهندداد.

مربی تیم ۹۰ درخصوص آخرین وضعیت بازیکنان این تیم اظهار کرد: برای بازی فردا، هادی آقازاده به‌دلیل محرومیت و محمد رستمی به دلیل مصدومیت حضور نخواهنداشت با این حال سایر بازیکنان آماده و سرحال برای ارائه یک بازی با کیفیت هستند تا هم باعث خوشحالی تماشاگران شوند و هم جشن فوتبالی برای این شهر برگزار کنند.

بهاری افزود: بحث تجربه در جام حذفی اهمیت زیادی دارد با این حال انگیزه بازیکنان ما به مراتب بیش از حریف است و امیدوارم با حمایت پرشور هواداران و روحیه‌دهی تماشاگران و مسوولان بتوانیم هم بازی و هم نتیجه خوبی کسب کنیم؛ همچنین هواداران ۹۰ به پرشور بودن معروف هستند و حضور آنها در بازی فردا انگیزه و شرایط باشکوهی برای بازیکنان ما رقم خواهدزد.

وی با تمجید از حضور و حمایت‌های مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی اظهارکرد: انتظار داریم سایر مسوولان بخصوص شورای شهر از فوتبال به عنوان یک صنعت ورزشی قدرتمند نیز حمایت کنند و این حمایت بصورت مادی نیز می‌تواند گام بلندی در بالا بردن شرایط فوتبال شهر ارومیه داشته باشد.

تیم‌های ۹۰ ارومیه و پیکان تهران فردا /یکشنبه یک اسفند/ در ورزشگاه تختی ارومیه و در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور به دیدار هم خواهندرفت.

سالیان گذشته ۹۰ ارومیه مقابل تیم‌های قدرتمند استقلال و پرسپولیس تهران و تراکتور تبریز علی‌رغم ارائه بازی با کیفیت با حداقل اختلاف بازنده و از راه‌یابی به جمع هشت تیم برتر بازماند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha