۱ اسفند ۱۴۰۱، ۱۲:۵۰
کد خبر: 85035228
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۲۰۲ دستگاه کولر گازی بین محرومان استان بوشهر توزیع شد

بوشهر - ایرنا - ۲۰۲ دستگاه کولر گازی روز دوشنبه با همت گروه‌های جهادی، خیرین، بنیاد احسان و نیکوکاری و ائمه جمعه استان بوشهر بین خانواده‌های نیازمند این استان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در این آئین گفت: بنیاد مسکن یکی از تجلیات محبت الهی و نظام مقدس جمهوری اسلامی در راستای خدمتگزاری و رفع چالش زندگی به محرومان در پرتو انقلاب اسلامی ایران است.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری افزود: انقلاب اسلامی تجلیات زیادی برای خدمت به مردم داشته و بنیاد مسکن و حساب ۱۰۰ امام (ره) به دلیل اینکه متکفل ساخت و حمایت بخش مهمی از جامعه است نمونه‌ای از آن به شمار می‌‍رود.

وی اظهار کرد: اهدا ۱۴ میلیارد تومان در قالب کمک‌های نقدی و غیر نقدی از جمله مصالح ساختمانی نمونه‌ای از همت خیران در استان بوشهر است.

۲۰۲ دستگاه کولر گازی بین محرومان استان بوشهر توزیع شد

صفایی بوشهری ادامه داد: تلاش می‌شود براساس یک برنامه جامع راهبردی در افق ۱۴۱۰ همه خانه‌های محرومان استان احداث و استحکام سازی انجام شود.

وی اضافه کرد: امروز بنیاد مسکن با داشتن هیات اندیشه ورز قوی و انجام بررسی‌های علمی و دانش بنیان برای انجام کارهای مهم و اساسی در بخش مسکن محرومان برنامه‌ریزی می‌کند.

امام جمعه بوشهر گفت: تلاش می‌شود در قالب یک برنامه کوتاه ،میان و بلند مدت بوشهر نخستین استانی باشد که در راستای رفع مشکلات مسکن، تجهیزات درون منزل و استحکام مناطق محروم به نقطه مطلوب برسد.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: برای تامین و تهیه ۲۰۲ دستگاه کولر گازی سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار با همت گروه‌های جهادی، خیران، بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و ائمه جمعه هزینه شده است.

حجت الاسلام محمود پارمان افزود: در قالب اجرای این طرح طی سه فاز سرجمع ۴۲۲ دستگاه کولر گازی با هفت میلیارد تومان اعتبار توزیع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha