۱ اسفند ۱۴۰۱، ۱۴:۳۵
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 85035405
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مازندران قهرمان مسابقات فوتبال دانش آموزی کشور شد

آبادان - ایرنا - تیم مازندران با غلبه بر تیم اصفهان در دیدار نهایی مسابقات فوتبال دانش آموزی کشور که در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد، بر سکوی قهرمانی ایستاد.

به گزارش خبرنگار ایرنا این دیدار روز دوشنبه در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد که در پایان تیم منتخب استان مازندران با یک گل برابر تیم منتخب اصفهان به برتری رسید تا عنوان قهرمانی این مسابقات را از آن خود کند.

علی احمدی در دقیقه ۲۸ تک گل این دیدار را برای تیم منتخب استان مازندران به ثمر رساند و

کیوان علی محمدی به کمک‌های حسن زهیری و موسی‌وصال قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند.

تیم منتخب اصفهان در این دیدار با ترکیب سپهر ترکی، ابوالفصل باقری، علی رحیمی، حسین صدقی، جواد یزدانی(۶۵- امیرعلی فیروزی)، علی اسحاقیان(۷۶- محمدامین چجعفری)، محمد بهارلو، محمدکسری کریمی، علی احمدی، میثم خدادادی(۶۲- رسول رفیعی) و محمدجواد نصیری به میدان رفت.

تیم منتخب دانش آموزی استان مازندران نیز در این بازی با ترکیب عرشیا رستگار، اشکان علیخانی، امیرمحمد صالحی(۷۳۰ رضا کچوری)، مهدی کهنسال، محمدعلی جعفری(۸۹- میلاد بسحری)، مرتضی بخشیان(۸۹- مهدی عابدینی)، ایلیا باجان، محمدحسام عاشوری، مهدی غلامی، صالح قنبری و علی قاسم تاج به میدان رفت.

تیم‌های آبادان و خرمشهر به عنوان تیم اخلاق این دوره از مسابقات انتخاب شدند.

سی و سومین دوره مسابقات فوتبال دانش‌آموزی سراسر کشور از ۲۵ بهمن ماه سال جاری با حضور ۹۰۰ ورزشکار، داور و مربی در قالب ۲۷ تیم منتخب به میزبانی آبادان و خرمشهر آغاز شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha