۱ اسفند ۱۴۰۱، ۲۱:۵۶
کد خبر: 85035845
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

چند خبر ورزشی از چهارمحال و بختیاری

۱ اسفند ۱۴۰۱، ۲۱:۵۶
کد خبر: 85035845
چند خبر ورزشی از چهارمحال و بختیاری

شهرکرد-ایرنا- برگزاری مسابقات ورزشی کارکنان دولت، دعوت از اسکیت باز استان به تیم ملی و برگزاری مسابقات کاتا از مهمترین اخبار ورزشی اول اسفندماه ۱۴۰۱ چهارمحال و بختیاری است.

به گزارش ایرنا، مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: مسابقات ورزشی کارکنان دولت با شعار "کارمند تندرست، خدمت بهتر" در استان برگزار شد و کارکنان دستگاه‌های اجرایی در این مسابقات ورزشی به رقابت با یکدیگر پرداختند.

موعود بنیادی‌فرد اظهار داشت:چهارمحال و بختیاری در تیپ سه کشور مقام اول مشارکت کارکنان دولت در مسابقات ورزشی را کسب کرد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به گسترش زندگی ماشینی و پشت میزنشینی کارمندان در طول روز، انجام فعالیت‌های ورزشی در بین کارکنان اهمیت بسزایی دارد و مدیران دستگاه‌های اجرایی به این امر اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

بنیادی‌فرد ادامه داد: ورزش در بین کارکنان دستگاه‌های اجرایی علاوه بر ایجاد سلامتی و نشاط به افزایش بهره‌وری آنها نیز منجر خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در این مسابقات ۱۹۹ نفر در بخش آقایان و ۱۲۷ نفر در بخش بانوان حضور داشتند، گفت: رشته داژبال ویژه بانوان، رشته مینی فوتبال ویژه آقایان و رشته‌های والیبال، دارت، تنیس روی میز، شنا و آمادگی جسمانی هم در بخش بانوان و آقایان برگزار شد.

دعوت از ملی‌پوش اسکیت‌سوار استان

امیر بهزادی بروجنی اسکیت سوار چهارمحال و بختیاری به اردوی انتخابی تیم ملی اسکیت سرعت دعوت شد.

این اردو طی روزهای ۹ تا ۱۶ اسفند در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود.

۱۲ ورزشکار منتخب در این مرحله، خود را برای حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۳ هانگژو چین آماده می‌کنند.

امیر بهزادی بروجنی رکوردار ماده استقامت و قهرمان اسکیت کشور ، یک دهه عضویت در تیم ملی اسکیت سرعت ، حضور در دو دوره رقابت‌های آسیایی و سه دوره رقابت‌های جهانی، کسب عناوین متعدد کشوری را در رزومه خود دارد.

برگزاری مسابقات کاتا در بروجن

رییس هیات کاراته استان از برگزاری یک دوره مسابقات کاتا در دو بخش آقایان و بانوان به میزبانی شهر بروجن خبر داد.

زهرا مردانی اظهار داشت: در این مسابقات هشت تیم پسران ، ۹ تیم دختران و در مجموع ۱۸۰ کاتارو و ۳۰ داور شرکت کردند.

وی افزود: این دوره از مسابقات جهت شناسایی و برنامه‌ریزی تیم کاتای استان برگزار شد که در آینده نزدیک با برنامه‌ریزی اعلام شده نفرات برتر بخت خود را برای عضویت در تیم کاتای استان در اردو های استان آزمایش خواهند کرد.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری ۱۱ شهرستان با جمعیتی نزدیک به یک میلیون نفر دارد که ۳۵ هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب ۵۰۰ هیئت ورزشی در شهرستان‌ها و شهرهای اُستان فعال هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha