۲ اسفند ۱۴۰۱، ۹:۱۷
کد خبر: 85035989
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

قاتلان فراریِ بندرعباس ۲ ساعت پس از جنایت دستگیر شدند

بندرعباس - ایرنا - فرمانده انتظامی هرمزگان گفت:با هوشیاری و تلاش همه‌جانبه ماموران انتظامی شهرستان بندرعباس و همکاری ماموران انتظامی شهرستان خمیر عاملان قتل دو جوان ۲۰ و ۳۳ ساله که در شهرستان بندرعباس مرتکب قتل شده بودند ،پس از ۲ساعت دستگیر شدند.

به گزارش روز سه‌شنبه پلیس استان هرمزگان، سردار غلامرضا جعفری افزود: در پی وقوع قتل ۲ جوان ۲۰ و ۳۳ ساله در (کوی ۶۰۰دستگاه) شهرستان بندرعباس و متواری شدن قاتل یا قاتلان، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود : با اقدامات فنی و اطلاعاتی و تحقیقات میدانی در محل وقوع حادثه مشخص شد ۲ نفر با خودرو پژو پارس مشکی فاقد پلاک با اسلحه کلاشنیکف اقدام به تیراندازی و قتل ۲ نفر کرده و متواری شده اند.

این مقام انتظامی استان اظهار کرد: با اجرای طرح مهار و کنترل لحظه ای سایر مبادی خروجی استان ماموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی کُنجی شهرستان خمیر هنگام بررسی دقیق خودروهای عبوری جاده خمیر به لارستان به یک دستگاه خودرو پژو پارس مشکی مشکوک شده و خودرو را متوقف کردند.

سردار جعفری ادامه داد: در بررسی اولیه راننده و سرنشین که هیچ گونه مدارکی همراه نداشته هویت خود را جعلی اعلام کرده و قصد تمرد و متواری شدن را داشتند که با هوشیاری ماموران دستگیر شدند.

به گفته رییس پلیس استان در بررسی دقیق تر مشخص شد متهمان در بندرعباس مرتکب قتل شده و فراری هستندکه در بازرسی از خودرو یک قبضه سلاح سرد از نوع قمه در زیر صندلی خودرو کشف شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان بیان کرد: متهمان دستگیر شده به بندرعباس منتقل و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دادگاه معرفی شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha