رقابت‌های آزاد قهرمانی جهان پاکت بیلیارد؛ صوفی قله قهرمانی را فتح کرد

تهران- ایرنا- محمد صوفی بازیکن پاکت بیلیارد اهل استان لاذقیه ، در مسابقات بیلیارد اروپا داینامیک موفق شد به قهرمانی دست یابد.

به گزارش ایرنا، محمد صوفی با شکست فرانسیسکو سانچز روئیز (اسپانیا) مرد شماره ۱ جهان با نتیجه ۹ بر ۶ قهرمان مسابقات آزاد ناین بال استونی در شهر تالین این کشور شد. این مسابقه که در سالن ورزشی کالو در پایتخت استونی برگزار شد، تکرار دیدار نهایی مسابقات ناین بال قهرمانی جهان ۲۰۲۳ در ماه گذشته بود، اما این بار نتیجه متفاوتی بدست آمد زیرا صوفی سانچز روئیز اسپانیایی را با شکست بدرقه کرد و به عنوان قهرمانی دست یافت. صوفی در مسابقات ناین بال قهرمانی جهان ۲۰۲۳ در ماه گذشته نایب قهرمان شد.

طبق بررسی که از سوی تیم فنی گزارشگران دیدار نهایی انجام شد، برخی از پیشکسوتان و بزرگان بیلیارد اظهار داشتند که صوفی یک پدیده ارزنده برای دنیای پاکت بیلیارد است اما خیلی سریع بازی می‌کند و در بعضی مواقع نیاز او به یک مربی حرفه‌ای احساس می‌شود تا بازی او را کنترل کند و به او بیاموزد که چگونه کندتر با کنترل بیشتری بر بازی خود داشته باشد. مدت زمان ضربه زدن او دو یا سه ثانیه طول می‌کشد، اما احتمالاً نیاز باشد برای کسب موفقیت، روی ضربات تامل بیشتری کند.

پیش از این، فرانسیسکو سانچز رویز با نتیجه ۹ بر ۶ الکساندر کازاکیس یونانی را شکست داده بود و به دیدار نهایی راه پیدا کرد و صوفی با نتیجه نزدیک ۹ بر ۸ نیلز فیژن هلندی را شکست داد. ادامه سری مسابقات بیلیارد تور اروپا داینامیک در ۱۴ آوریل ۲۰۲۳ در شهر زانکت یوهان ایم پونگائو – اتریش برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha