۳ اسفند ۱۴۰۱، ۱۶:۴۲
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85037639
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرمربی جوانان شهرداری همدان: مستحق باخت در بازی با مس رفسنجان نبودیم

همدان- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال جوانان شهرداری همدان گفت: قضاوت داور بازی مقابل مس رفسنجان ناعادلانه بود و به هیچ عنوان مستحق باخت نبودیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا تیم شهرداری همدان در مرحله نیمه نهایی لیگ فوتبال دسته اول جوانان کشور روز گذشته /سه شنبه/ مقابل مس رفسنجان تن به شکست داد.

محمدرضا کیانی با بیان اینکه نتیجه عادلانه در این بازی تساوی بود، افزود: دریافت گل ما با اشتباه مستقیم داور بود چرا که ابتدا کمک داور بازی اوت را به سود ما اعلام کرد اما داور اعتقاد به تصمیم کمک خود نداشت و حریف خیلی سریع اقدام به پرتاب اوت و به ثمر رساندن گل شد در حالیکه بازیکنان ما از این تصمیم غافلگیر شدند.

وی افزود: در صحنه گل حریف، آرایش تاکتیکی بازیکنان بهم ریخت چرا که مدافعان با این تصور که اوت به سود ما است، جلوتر کشیدند و پس از تغییر در تصمیم داور، حریف از فرصت به خوبی بهره برد.

کیانی اضافه کرد: همچنین پنالتی قطعی بروی مرتضی صفری بازیکنان شهرداری همدان در دقیقه ۶۰بازی و ضربه پرقدرت مهرداد قراگوزلو در دقیقه ۸۰بازی در حالی توسط مدافع مس با دست از روی خط برگشت داده شد، با بی‌اعتنایی داور همراه بود تا سه امتیاز مهم به حریف تقدیم شود.

سرمربی شهرداری همدان خاطرنشان کرد: توهین تماشاگران به کادر فنی تیم شهرداری و همچنین رفتار زننده و فحاشی بازیکنان مس در داخل زمین در حین بازی نیز تمرکز ما را بهم ریخت و امیدواریم ناظر بازی گزارش تخلف‌ها را به فدراسیون ارایه بدهد.

کیانی امکانات مس رفسنجان را قابل قیاس با شهرداری همدان ندانست و گفت: تیم‌هایی که تحت حمایت صنایع و معادن هستند، بدون هیچ دغدغه مالی و امکاناتی وارد ورزش می‌شوند و مس رفسنجان نیز با جذب بازیکنان غیر بومی، تیمی منتخب در جوانان فوتبال کشور را تشکیل داده بود.

وی با تاکید بر اینکه به توانمندی بازیکنان بومی خود اعتماد دارم، افزود: در این بازی با ترکیب علی صالحی، سعید صدری، علی جعفری نوذر، مهدی درویشی، ابوالفضل چهارولی، احسان نیک نام، یاسین صمدی (۶۷جابرداودی نژاد) ، آرمین ملک محمدی، بردیا قلی نژاد و امیرحسین صباحی ( (۷۸مهردادقراگوزلو) و مرتضی صفری به میدان رفتند.

تیم شهرداری همدان در مرحله رفت دور نیمه نهایی لیگ دسته اول فوتبال جوانان کشور مقابل مس رفسنجان تن به شکست یک بر صفر داد.

تیم‌های شاهین باغملک، استقلال سیک کاشان، مس رفسنجان و شهرداری همدان در مرحله نیمه نهایی لیگ دسته یک جوانان کشور به صورت رفت و برگشت رقابت دارند و در نهایت دو تیم به لیگ برتر جوانان فصل آتی صعود می‌کنند.

شهرداری همدان سه شنبه هفته آینده نهم اسفندماه جاری در بازی دور برگشت میزبان مس رفسنجان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha