سلیمانی: پنالتی‌های بازی پرسپولیس و سپاهان درست بود؛ حیدری قضاوت خوبی داشت

تهران- ایرنا- کارشناس داوری ایران به قضاوت خوب تیم داوری بازی سپاهان و پرسپولیس پرداخت و گفت: تصمیم داور در اعلام ۲ پنالتی به سود پرسپولیس درست بود.

حیدر سلیمانی روز چهارشنبه پس از پیروزی چهار بر ۲ پرسپولیس مقابل سپاهان در جام حذفی به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این بازی قضاوت خوبی را از بیژن طاهری(داور) و کمک‌های او دیدیم. در نیمه نخست داور در صحنه پنالتی پرسپولیس دید خوبی نداشت ولی کمک داور با دید کامل پرچم را به نشانه خطا و اعلام پنالتی برای پرسپولیس بالا برد که درست بود چراکه سیاوش یزدانی در این صحنه بازیکن پرسپولیس را گرفت و این صحنه از چشم کمک داور دور نماند.

وی ادامه داد: در دقیقه ۵۴ بازی گل پرسپولیس در صحنه آفساید به ثمر رسید که در این صحنه نیز ۲ بازیکن این تیم در موقعیت آفساید قرار داشتند که داور به درستی تصمیم به مردود اعلام کردن آن گرفت.

سلیمانی همچنین به گل دوم سپاهان نیز پرداخت و اظهار کرد: گل دوم سپاهان به درستی به ثمر رسید چرا که علیرضا بیرانوند در این صحنه نتوانست توپ را کامل جمع کند و مهاجم سپاهان نیز بدون خطا این توپ را وارد دروازه کرد. در این صحنه همچنین سر مهاجم سپاهان و پای مدافع پرسپولیس نیز در یک خط قرار داشتند که به هیچ عنوان آفساید نبود.

سلیمانی همچنین به پنالتی دوم پرسپولیس نیز اشاره کرد و افزود: در این صحنه نیز پنالتی به درستی از سوی داور گرفته شد. در این صحنه سیاوش یزدانی پای راست بازیکن پرسپولیس را زد و با توجه به اینکه کارت قرمز مستقیم نداشت، کارت زرد دوم به درستی به یزدانی داده و این بازیکن اخراج شد.

تیم پرسپولیس در مرحله یک هشتم جام حذفی توانست در زمین سپاهان این تیم را با نتیجه ۴ بر ۲ شکست دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha