مکتب دفاعی امام خمینی(ره) باعث‌ پیروزی ملت ایران شد

بروجرد - ایرنا - نماینده مردم گچساران در مجلس گفت: مکتب دفاعی امام خمینی(ره) در دوران دفاع مقدس باعث پیروزی ملت ایران شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید ناصر حسینی پور روز پنجشنبه در آیین گرامیداشت روز پاسدار و تجلیل از جانبازان هشت سال دفاع مقدس که در سینما فلسطین بروجرد برگزار شد، افزود:
مکتب دفاعی امام خمینی (ره) تفکر حسینی و عاشورایی بود که رزمندگان اسلام را شیفته شهادت کرد.

وی اظهار داشت: میزان شهدا همیشه درستی بود نه درشتی، شهدا اهل کوتاه آمدن در مقابل دشمن نبودند، شهدا زاد روزتان عاشورا و زادگاه تان کربلا بود.
نماینده مردم گچساران در مجلس بیان کرد: شهیدان باران رحمت حق بر زمین هستند شهیدان رفتند تا ما ماندن را بیاموزیم، هر وقت دنیا طلبی بر ما رخنه کند شهیدان دوباره شهید می شوند تا ما را زنده کنتد.
حسینی پور افزود: جوانان و نوجوانان ایرانی در دوران دفاع مقدس هیچ‌گاه در مقابل دشمن کوتاه نیامدند، ایران در دوران دفاع مقدس تحریم سیم خاردار و گونی برای ساخت سنگر بود، ما در مقابل دشمنی جنگ کردیم که ارزشی برای جان رزمندگان قائل نبودند.
وی اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس رزمندگان اسلام از جنگ بالاتر بودند، زیرا رزمندگان با روح بلند وارد این عرصه شدند و شهید و جانباز و آزاده شدند، رزمندگان اسلام تا پای جان در رکاب رهبر و امام خود ایستادند و جان خود را فدا کردند.
وی بیان کرد: رزمندگان اسلام که در مکتب دفاعی امام(ره) بودند کفش های خود را به اسرای عراقی دادند تا گرمای هوا پای آن را نسوزاند، دنیا باید بداند در مکتب دفاعی امام خمینی(ره) رزمندگان اسلام هیچ‌گاه از پشت به دشمن تیراندازی نکردند.
نماینده مردم گچساران در مجلس گفت: فقط در مکتب دفاعی امام (ره) نام یک فرمانده مانند قاسم سلیمانی برای دشمنان بیم آفرین است، نام حاج قاسم یک روز برای دشمنان عراقی بیم آفرین بود ولی در زمان حضور داعش در عراق نام حاج قاسم برای آنان امید آفرین بود.
حسینی پور افزود: حاج قاسم سرباز جهان وطن بود، ملت ایران نسخه عزت و نجات بخش بسیج را به ملت های آزاده نشان داد، برای عزت و اقتدار این انقلاب رزمندگان و شهیدان و جانبازان و آزادگان سختی‌های بسیاری کشیده اند.
وی اظهار داشت: رزمندگان و شهدا و جانبازان و آزادگان جعبه سیاه جنگ هستند، امروز زمانه بیدار شدن است دزدان و چپاول گران اعتقاد در کمین هستند تا دین و آیین ما را به یغمای ببرند.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس گفت: در مقابل رشادت های رزمندگان اسلام و جانبازان و آزادگان و شهیدان هیچ هستیم.
عباس گودرزی افزود: مقاومت و ایثار رزمندگان اسلام، شهدا و جانبازان و آزادگان باعث پیروزی اسلام و انقلاب شد.
وی اظهار داشت: برخی بر سر سفره انقلاب نشسته و خیانت می کنند، به برکت ایثار و فداکاری شهدا و جانبازان و آزادگان از گردنه های سخت عبور خواهیم کرد.

در پایان این مراسم از ۱۵ نفر از جانبازان شهرستان بروجرد به نمایندگی از دیگر جانبازان تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار ایرنا سید ناصر حسینی پور نماینده گچساران و نویسنده کتاب پایی که جا ماند و از رزمندگان و جانبازان و آزادگان دوران دفاع مقدس می باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha