چهارمین نمایشگاه عرضه مستقیم محصولات ارگانیک در مشهد آغاز به‌کار کرد

مشهد-ایرنا-چهارمین نمایشگاه تخصصی عرضه محصولات ارگانیک، گواهی شده، گیاهان دارویی و مواد غذایی سالم پنجشنبه شب با حضور فعالان این حوزه در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه، تعدادی از مسوولان به ویژه فعالان حوزه تولیدات محصولات ارگانیک حضور داشتند.
معاون نمایشگاهی نمایشگاه بین‌المللی مشهد در خصوص این نمایشگاه به خبرنگار ایرنا گفت: این نمایشگاه با حضور ۱۶۰ شرکت از خراسان رضوی و ۸۰ شرکت از دیگر استان‌های کشور برپا شده است.
علی جلوه با اشاره به اهداف برگزاری این نمایشگاه اظهار داشت: معرفی تولیدات جدید، ایجاد فرصت برای برقراری ارتباط و شناسایی شرکت های معتبر داخلی، در اختیار گذاردن فرصت انعقاد قرارداد با شرکت های خارجی و معرفی بهتر شرکت کنندگان از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
وی خاطر نشان کرد: چهارمین نمایشگاه تخصصی عرضه محصولات ارگانیک در ۲۰ هزار متر مربع فضای نمایشگاهی و در سالن‌های فردوسی، مفاخر و عطار برپا شده است.
معاون نمایشگاهی شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد تصریح کرد: این نمایشگاه از امروز تا هفتم اسفند ماه ۱۴۰۱ در ساعات ۱۶ تا ۲۱ در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد دایر است و پیش‌بینی می‌شود حدود چهار هزار نفر بازدید کننده داشته باشد.
نمایشگاه بین‌المللی مشهد در سال ۱۳۷۷ با هدف تسهیل توسعه صنعت و ترویج تبادل نمایشگاهی در زمینی به وسعت ۶۰۰ هزار مترمربع به بهره برداری رسید. این مرکز سالانه با برگزاری بیش از ۴۰ نمایشگاه ملی و بین‌المللی، میزبان حدود دو میلیون نفر بازدید کننده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha