استاندار گلستان: دشمنان توان ایجاد خلل در نقش ارزشمند سپاه را ندارند

گرگان - ایرنا - استاندار گلستان در پیامی به مناسبت روز پاسدار تاکید کرد: دشمنان نمی‌توانند خللی در نقش ارزشمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وارد کنند.

به گزارش ایرنا، علی‌محمد زنگانه طی پیام تبریکی به مناسبت روز پاسدار خاطرنشان کرد: براساس مبانی دینی و ارزشی، دفاع از آرمان‌های جامعه اسلامی امری محترم و مقدس است.

وی در این پیام تاکید کرد: دفاع و پاسداری که در عرصه‌های مختلف نظامی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و ... خودنمایی می‌کند.

این پیام می‌افزاید: قطعا شکل دهی سپاه پاسداران از سوی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی اقدامی ارزشمند و در خور توجه بود که با حمایت قاطع مقام معظم رهبری تداوم یافت.

در پیام استاندار گلستان آمده است: سپاهی که در طول عمر با برکت خود علاوه بر پاسداری از مرزهای جغرافیایی ایران اسلامی در طول دفاع مقدس، حریم فرهنگی و اجتماعی کشور را نیز در دفاع مطهر و شبیخون‌های فرهنگی دشمنان، محافظت کرده است.استاندار گلستان: دشمنان توان ایجاد خلل در نقش ارزشمند سپاه را ندارند
زنگانه تاکید کرد: نامگذاری سوم شعبان سالروز ولادت با سعادت سرور و سالار شهیدان به نام روز پاسدار نشان دهنده اهمیت سپاه پاسداران و البته جایگاه آن در نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد.

این پیام می‌افزاید: سپاه پاسداران در واقع نمونه‌ای والا از نیرویی خالص، خدوم، حامی مظلومان و محرومان و مدافع واقعی حقوق ضعیفان است و توانسته علاوه بر ظرفیت‌های داخلی، در سطح بین‌المللی به ایفای نقش بپردازد و هرگز عنودان و بدخواهان و دشمنان قسم خورده ملت ایران نمی‌توانند با طرح‌های پوشالی خللی در نقش پررنگ و ارزشمند سپاه پاسداران وارد آورند.

در پیام استاندار گلستان آمده است: اینجانب سوم شعبان سالروز میلاد با سعادت سیدالشهدا، حضرت امام حسین علیه‌السلام و روز پاسدار را به تمامی پاسداران شریف، صبور و مقاوم تبریک عرض می‌نمایم و امیدوارم در سایه امنیت حاصل از تلاش این عزیزان شاهد رشد و بالندگی استان باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha