۵ اسفند ۱۴۰۱، ۱۰:۴۵
کد خبرنگار: 3131
کد خبر: 85039123
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار خراسان‌شمالی: جانفشانی پاسداران اقتدار نظام را ثبات بخشیده است

بجنورد- ایرنا- استاندار خراسان شمالی گفت: جانفشانی‌های پاسداران در بدو پیروزی انقلاب و پس از آن در مراحل مختلف سازندگی کشور، اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را ثبات بخشیده است.

به گزارش ایرنا، محمدرضا حسین نژاد روز جمعه با صدور پیامی به مناسبت روز پاسدار آورده است: مفهوم پاسدار و جانباز الهام بخش بسیاری از خاطرات است به گونه‌ای که با وجود همین پاسداران و جانبازان نظام اسلامی همواره اقتدارش را حفظ کرده است.

استاندار خراسان شمالی می افزاید: پاسداران و جانبازان همواره سمبل ایستادگی، فداکاری، رشادت و ایثار هستند و بخش مهمی از تاریخ پیروزی انقلاب اسلامی را شکل داده اند زیرا در دفاع از مردم و ایران اسلامی، حفظ ارزش های اسلامی، حراست از مرزهای کشور از هیچ تلاشی دریغ نکرده اند.

وی در این بیانیه می گوید: امید است که همواره از اخلاق مداری، جانفشانی، خستگی‌ناپذیری این الگوهای ارزشمند و انسان‌های شریف در مسیر اقتدار و بالندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بهره مند شویم.

خراسان شمالی با اعزام ۳۵ هزار رزمنده به جبهه های دفاع مقدس، بیش از سه هزار شهید تقدیم نظام اسلامی کرده است و اکنون ۶ هزار جانباز سرافراز دارد.

به گزارش ایرنا، نهال پاسداری از کیان ایران و ایرانی که پس از انقلاب شکوهمند اسلامی با فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام‌خمینی (ره) کاشته شد امروز با گذشت بیش از چهار دهه به باروری و شکوفایی رسیده است.

سوم شعبان المعظم سالروز میلاد خجسته حضرت امام حسین(ع ) و روز پاسدار در تقویم کشورمان یک فرصت بسیار ارزشمند است که به پاس رشادت‌های این نیروهای مخلص و جانبرکف از آنان تشکر کنیم و در یک جمله پاسداران را پاس بداریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha