۵ اسفند ۱۴۰۱، ۲۰:۱۵
کد خبرنگار: 3113
کد خبر: 85039522
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

استقرار صدها نظامی صهیونیستی و ایجاد مراکز امنیتی جدید در مرزهای مصر

تهران-ایرنا- کانال ۱۰ تلویزیون رژیم صهیونیستی از استقرار صدها نظامی صهیونیستی و ایجاد مراکز امنیتی جدید در مرزهای مصر خبر داد و اعلام کرد که «اسرائیل با هدف کنترل مرزها، در حال آماده سازی و اجرای طرح‌ امنیتی جدید در مرزهای مصر است».

به گزارش امروز (جمعه) ایرنا، در ادامه کانال ۱۰ تلویزیون رژیم صهیونیستی آمده که «ساکنان جنوب اسرائیل به دنبال از دست دادن کنترل پلیس بر مناطق جنوبی و تشدید چشمگیر حملات علیه آنها، همواره احساس می‌کنند که سرنوشتشان رها شده است».

بر اساس این گزارش، فرمانده منطقه جنوب فلسطین اشغالی طرح جدیدی را با هدف بازگرداندن امنیت به ساکنان جنوب، از جمله استخدام ۱۲۰۰ افسر پلیس و ایجاد ۱۰ ایستگاه پلیس جدید با هزینه نیم میلیارد شیکل ارائه کرده است.

این طرح شامل تقویت یگان‌های موتورسیکلت و هواپیماهای بدون سرنشین در امتداد مرز فلسطین اشغالی با مصر، ایجاد یک ایستگاه جدید پلیس در بئرالسبع و حضور گسترده نیروهای پلیس در جاده های نقب و ارفع است.

این طرح که برای اولین بار توسط کانال ۱۰ رژیم صهیونیستی فاش شده است، قبلاً به ایتامار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی و یعقوب شبتای، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، ارائه شده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha