۶ اسفند ۱۴۰۱، ۱۲:۳۱
کد خبرنگار: 1021
کد خبر: 85039826
T T
۱۴ نفر

برچسب‌ها

بارش برف و لغزندگی در جاده تربت‌حیدریه سبب تصادف زنجیره‌ای شد

تربت حیدریه - ایرنا - رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تربت حیدریه گفت: بارش برف و لغزندگی جاده باعث برخورد پنج خودروی سواری در محور ترانزیتی شهرستان تربت‌حیدریه به مشهد شد.

علیرضا کرباسی روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: دید کم و لغزندگی جاده و به تبع آن سرعت کم خودروها باعث این تصادف زنجیره ای در محدوده رباط سنگ مشهد شد.

وی بیان کرد: به جز این سانحه بامداد امروز یک دستگاه اتوبوس نیز در محدوده "رباط سنگ" جاده تربت حیدریه واژگون شد که ۳۲ مصدوم برجای گذاشت.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تربت حیدریه افزود: خوشبختانه تاکنون این ۲ حادثه هیچگونه تلفات انسانی نداشته است.

کرباسی تصریح کرد: هم اکنون کلیه محورهای ارتباطی تربت حیدریه اعم از شهری و روستایی و نیز جاده ترانزیتی به مشهد مقدس باز و تردد در آن جریان دارد فقط در برخی نقاط به سبب لغزندگی رعایت سرعت مطمئنه ضروری است.

به گزارش ایرنا؛ تربت حیدریه در دالان ارتباطی شرق کشور حلقه اصلی اتصال استان‌های جنوبی و جنوب شرق کشور همچون بندرعباس، اصفهان، فارس، یزد، کرمان، سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی به مشهد مقدس محسوب می شود و میانگین تردد در کمربندی این شهرستان ۱۰ هزار خودرو سبک و سنگین در شبانه روز است.

با ورود سامانه سرد بارشی به شرق کشور از بامداد امروز شنبه برخی محورهای اصلی ترانزیتی خراسان رضوی با ریزش خفیف برف، کمی دید و لغزندگی جاده مواجه است.

مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد مقدس قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha