۶ اسفند ۱۴۰۱، ۱۲:۰۲
کد خبرنگار: 879
کد خبر: 85040023
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۵۲ هزار توئیت از سوی ۲۵ هزار کاربرد درباره جشنواره فیلم فجر

تهران- ایرنا- گروه داده‌کاوی ایرنا با هدف تحلیل کمی و کیفی موج مجازی شکل گرفته پیرامون جشنواره فیلم فجر، به بررسی نظرهای کاربران در بستر توئیترفارسی در بازه زمانی ۱۰ تا ۲۳ بهمن پرداخت.

فضای توئیترفارسی در ایام جشنواره دو قطبی و پیرامون موضوع‌هایی همچون تحریم، داوری‌ها، حضور تماشاگران و اختتامیه برجسته و بحث برانگیز بوده است. از سوی دیگر، انتشار ۵۲ هزار توئیت از سوی ۲۵ هزار کاربر بیش از هر چیز به رونق جشنواره فیلم فجر در توئیتر اشاره دارد، هرچند که محتوای انتقادی داشته باشد.

سرخط اخبار پژوهش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha