امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خار چشم دشمنان است

قصرشیرین- ایرنا- امام جمعه سرپل‌ذهاب گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز خار چشم دشمنان است چون این نهاد در راستای پیشرفت و تعالی نظام همواره پیشقدم بوده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام «جواد فاطمی نسب» روز شنبه در دیدار با جمعی از پاسداران سرپل‌ذهاب با تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد با سعادت امام حسین (ع) و گرامیداشت روز پاسدار، افزود: در ایام جشن میلاد شاهکار خلقت حضرت امام حسین (ع) هستیم و کسی نهایت استفاده را از این ایام می برد که ظرفیت آن را در وجود خود فراهم کرده است.

وی اظهار کرد: ما باید از ماه شعبان و رمضان استفاده کنیم تا در قلب ما نور ولایت بتابد و بتوانیم در لشکریان امام زمان (عج) که منتقم اصلی خون امام حسین (ع) است، قرار گیریم.

امام جمعه سرپل‌ذهاب در ادامه گفت: ماه شعبان باید فرصتی باشد که انسان قلبش متوجه خدا و پیامبر (ص) و امامان معصوم (ع) شود که در این صورت جزو هدایت یافتگان خواهیم بود.

وی در ادامه پاسداری را یک عنوان افتخار آمیز دانست و افزود: عنوان پاسدار یک اعتبار و تاج کرامت است که هر کس اگر حق آن را به خوبی ادا کرد عاقبت بخیری نصیب او می شود و هر کس لایق آن شد باید تلاش کند که آن را برای خود حفظ کند.

فرمانده سپاه ناحیه سرپل‌ذهاب هم با تبریک میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار گفت: روز میلاد بابرکت امام حسین (ع) بزرگ پاسدار دین مبین اسلام به نام روز پاسدار نامگذاری شده است که برای ما یک افتخار بزرگ است.

سرهنگ پاسدار «مجتبی کاکایی» افزود : رسالت حراست و حفاظت از انقلاب و دستاوردهای آن برعهده سپاه پاسداران و از افتخارات این نیروهای مخلص است.

وی اظهار کرد: پاسداری یک فرهنگ است و فقط مختص به سپاه پاسداران نیست و هرکس که حب انقلاب و اسلام را در دل دارد و در راه انقلاب اسلامی گام بر می دارد پاسدار انقلاب خواهد بود.

فرمانده سپاه سرپل‌ذهاب اضافه کرد : عرصه های پاسداری از انقلاب اسلامی متفاوت است و سپاه پاسداران در عرصه های نظامی و امنیتی و عقیدتی، مدیران دستگاه‌های دولتی در عرصه خدمت رسانی و سایر اقشار در عرصه های دیگری وظیفه پاسداری از انقلاب را برعهده دارند و لازم است که در این راه اهتمام کافی داشته باشند.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار نفر جمعیت دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha