۶ اسفند ۱۴۰۱، ۱۴:۰۸
کد خبر: 85040200
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳ هموطن دیگر بر اثر کرونا جان باختند

۶ اسفند ۱۴۰۱، ۱۴:۰۸
کد خبر: 85040200
۳ هموطن دیگر بر اثر کرونا جان باختند

تهران - ایرنا - مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، جان سه نفر از بیماران را گرفت و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴۴ هزار و ۸۳۵ نفر رسید.

به گزارش روز شنبه ایرنا از وبدا، از دیروز تا امروز ۶ اسفند ماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۵۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۲۴ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به هفت میلیون و ۵۶۷ هزار و ۶۱۹ نفر رسید و تاکنون هفت میلیون ۳۳۹ هزار و ۱۲۹ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

۲۷۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. تاکنون ۵۵ میلیون و ۲۵۲ هزار و ۶۴۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

تاکنون ۶۵ میلیون و ۲۰۱ هزار و ۹۲۴ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۵۹۶ هزار و ۲۲۷ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۶۳۷ هزار و ۷۳۱ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۴۳۵ هزار و ۸۸۲ دُز رسید.

به گزارش ایرنا و بر اساس اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تعداد شهرهای با وضعیت قرمز همانند هفته‌های گذشته صفر بوده و تعداد شهرهای با وضعیت نارنجی از یک به ۶ شهر رسید همچنین تعداد شهرهای با وضعیت زرد از ۹۰ به ۹۴ شهر افزایش و تعداد شهرهای با وضعیت آبی از ۳۵۷ به ۳۴۸ شهر کاهش یافت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha