امام جمعه موقت ورامین: جانبازان مدال افتخار انقلاب اسلامی هستند

ورامین- ایرنا- امام جمعه موقت ورامین گفت: جانبازان سرافراز، مدال افتخار و شهیدان زنده انقلاب اسلامی هستند که پرچم ایثار و شهادت را در کشور برافراشته نگاه می‌دارند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی روز شنبه به مناسبت سالروز ولادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز در دیدار با جمعی از جانبازان سرافراز ایران اسلامی در شهرستان ورامین گفت: رشادت، صبر و استقامت ایثارگران و جانبازان سند زنده ایثار و از خودگذشتگی نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند که با تحمل درد و رنج ناشی از دوران هشت سال دفاع مقدس، اقتدار را نصیب ایران اسلامی کرده‌اند.

وی افزود: وجود جانبازان و ایثارگران و تلاش و از خودگذشتگی‌های آنان در دفاع از ارزش‌های اسلامی، نمونه بارز تبلیغ عملی برای انقلاب و نظام اسلامی به شمار می‌رود، چرا که آنان از همه وجود خود در راه تبیین ارزش‌ها و آرمان و دفاع از کیان اسلامی گذشتند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: جانبازان سرافراز به عنوان سند زنده ایثار و از خودگذشتگی، باید خاطرات خود و همرزمان خویش را برای نسل آینده‌ساز ایران اسلامی حفظ و مکتوب کنند تا آیندگان بدانند این عزت و اقتدار به برکت چه ایثارهایی به دست آمده است.

محمودی تصریح کرد: امروز جامعه اسلامی بیش از هر زمان دیگر به فرهنگ ایثار و شهادت نیاز دارد و جانبازان به عنوان شهدای زنده می‌توانند این مهم را در جامعه محقق کنند.

چهارم شعبان مصادف با سالروز ولادت حضرت ابوالفضل(ع) علمدار دشت کربلا در تقویم جمهوری اسلامی با عنوان روز جانباز نامگذاری شده است.

ورامین در طول دوران هشت سال دفاع مقدس یک هزار و ۸۰۰ شهید تقدیم اسلام کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha