۷ اسفند ۱۴۰۱، ۲:۱۳
کد خبرنگار: 2445
کد خبر: 85040661
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فلسطینی ها در مخالفت با نشست العقبه تظاهرات کردند

تهران- ایرنا- هزاران تن از مردم فلسطین بامداد یکشنبه در خیابان‌ها حضور یافتند و مخالفت خود را با همراهی و مشارکت تشکیلات خودگردان با مقامات رژیم صهیونیستی در نشست العقبه اعلام کردند.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری "سما" فلسطین، در تصاویر منتشر شده در شبکه‌های مختلف اجتماعی، تصاویری از مردم فلسطین از اردوگاه "جنین" به سوی این شهر منتشر شده است که مخالفت خود را با حضور تشکیلات خودگردان فلسطین در نشست العقبه در اردن نشان می دهند.

از سوی دیگر مردم در "اردوگاه الدهیشه" در بیت لحم " نیز نشست امنیتی العقبه را محکوم کردند.

این راهپیمایی به دنبال آن صورت گرفت که گروه‌های فلسطینی خواستار حضور مردم در خیابان‌ها و مخالفت با حضور تشکیلات خودگردان فلسطین در نشست العقبه شدند.

ائتلاف دمکراتیک و ائتلاف مردمی تغییر و جنبش جوانان فلسطینی خواستار حضور خیابانی مردم برای مخالفت با این نشست امنیتی در اردن شدند.

در همین راستا، ائتلاف دمکراسی فلسطین در این باره اعلام کرده بود که مردم فلسطین رأس ساعت ۱۷:۰۰ به وقت محلی در میدان "المناره" در مرکز رام الله تجمع کنند.

این نشست درحالی امروز یکشنبه در اردن با حضور مقامات صهیونیست، ایالات متحده، مصر و کشور میزبان برگزار خواهد شد که در تازه ترین جنایت رژیم صهیونیستی در نابلس، ۱۱ فلسطینی شهید و بیش از ۱۰۲ تن دیگر زخمی شدند.

گروه‌های مقاومت با اشاره به اینکه، این نشست به سود ملت ما نیست، بلکه یک خدمت رایگان به رژیم صهیونیستی است، تصریح کرد: به جای توافق امنیتی با اسرائیل، تشکیلات خودگردان به سمت اتحاد ملی پیش رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha