۷ اسفند ۱۴۰۱، ۱۰:۳۱
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85040857
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دمای هوای زنجان تا پایان هفته جاری پنج درجه افزایش می‌یابد

زنجان - ایرنا - کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: دمای هوای استان تا پایان هفته با روند تدریجی پنج درجه افزایش می‌یابد.

مرتضی قدیمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: وضعیت جوی استان تا روز چهارشنبه هفته جاری صاف تا قسمتی ابری است که از بعدازظهر با افزایش پوشش ابر همراه خواهد شد.

وی اضافه کرد: از روز پنجشنبه آسمان استان عمدتا تا قسمت ابری و با بارش های پراکنده همراه می شود و وزش باد شدید تا سرعت ۳۰ کیلومتر نیز استان را فرا می گیرد.

این کارشناس ادامه داد: با توجه به وضعیت جوی مناسب استان به ویژه تا روز چهارشنبه مشکلی در خانه تکانی هم استانی ها وجود ندارد.

وی اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته چورزق با دمای ۱۷ درجه و سجاس خدابنده با منفی سه درجه گرمترین و سردترین ایستگاه های هواشناسی استان بود.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان خاطر نشان کرد: دمای کمینه و بیشینه شهر زنجان نیز در مدت یاد شده بین ۱۱ و یک درجه بالای صفر بوده است.

استان زنجان از ۵۷ ایستگاه هواشناسی برخوردار است که کارشناسان حرفه‌ای در چهار باب از این ایستگاه‌ها به صورت شبانه روز و در چهار ایستگاه دیگر نیز به صورت ۱۲ ساعته مستقر هستند.

داده‌های وضعیت جوی در مابقی ایستگاه‌های استان نیز به صورت خودکار جمع‌آوری می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha