در سقوط تیم‌های ارومیه و گنبد گاف ندادیم/ توخته مشکلی برای بازی ندارد

تهران- ایرنا- رئیس سازمان لیگ والیبال گفت: اینکه گفته شود اگر به فینال صعود کنیم به تک‌بازی بودن آن اعتراض خواهیم کرد ادبیات مناسبی نیست.

محسن ترابی در گفت‌وگو با ایرنا، در خصوص اینکه آیا فینال لیگ برتر والیبال به صورت تک‌بازی خواهد بود یا خیر، اظهار داشت: تصمیمی که از مدت‌ها قبل گرفته شد و تغییری هم نخواهد کرد برگزاری فینال لیگ برتر به صورت تک‌بازی خواهد بود. همانطور که اعلام شد این بازی روز شانزدهم ماه جاری(اسفند) برگزار خواهد شد.

وی درباره اینکه اعتراض‌هایی که به برگزاری فینال به صورت تک‌بازی شده، گفت: متاسفانه برخی از ادبیات نامناسب استفاده می‌کنند. اینکه گفته شود اگر به فینال صعود کنیم آن وقت به تک‌بازی بودن فینال اعتراض خواهیم کرد ادبیات مناسبی نیست.

رئیس سازمان لیگ والیبال در مورد گاف این سازمان در سقوط دو تیم شهرداری ارومیه و شهرداری گنبد که با استناد به ماده‌ای از آیین‌نامه که برای مسابقات نوجوانان است رخ داده، عنوان کرد: این موضوع به هیچ عنوان گاف نبود. چون مسابقات لیگ متمرکز است این ماده قانونی برای مسابقات بزرگسالان هم قابل تعمیم است.

ترابی در پایان در مورد شایعه دوپینگ توخته و اینکه آیا این بازیکن مشکلی برای بازی در نیمه‌نهایی ندارد، تصریح کرد: هیچ نامه‌ای در خصوص دوپینگ این بازیکن برای ما ارسال نشده است. متاسفانه بی اخلاقی‌هایی در این خصوص شد و در حالی که هنوز چیزی اثبات نشده نام توخته را منتشر کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha