۷ اسفند ۱۴۰۱، ۱۲:۵۴
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85041051
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مشاور عالی فرمانده کل سپاه:پاسداری تفکر نشأت گرفته از اسلام ناب است

کاشان- ایرنا- مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:پاسداری شغل و درجه نیست بلکه تفکر نشأت گرفته از اسلام ناب محمد(ص)است.

به گزارش خبرنگار ایرنا سردار سرتیپ پاسدار حسین دقیقی روز یکشنبه در آیین تجلیل از سرداران برجسته شهرستان کاشان در سالن جلسات شورای اسلامی این شهر افزود:حضرت امام خمینی(ره) فرمودند اگر در جامعه ای نوای دلنشین بسیجی طنین انداز شود طمع جهان خواران از آن جامعه قطع می شود و باید اندیشه های امام راحل(ره) به درستی درک شود.

وی اظهار کرد:امروز بعد از چهل و چهار سال کشور به آن چنان قدرت نظامی رسیده ایم که دشمن به اعتراف خودش توان اقدام نظامی علیه ما را ندارد و به فرمایش مقام معظم رهبری جنگ نمی شود.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد:مولفه اصلی قدرت ما مردم هستند و شورای شهر خط مقدم ارتباط و کار برای مردم است ، اعضای شورای شهر کاشان از همه امور این شهر مطلع هستند و باید بررسی کنیم برای این مردم چه کاری کرده ایم چون در روز قیامت از کارهایی که توان انجام آن را داشتیم و برای مردم انجام ندادیم، سوال پرسیده می شود.

سردار دقیقی گفت:باید دستگاه های مختلف با همکاری و هم افزایی با شورای اسلامی شهر کاشان این شهر را به جایگاه واقعی خود برسانند،بنده از سال ۱۳۷۰ کانون های فرهنگی را در شهر کاشان راه اندازی کردم و از شورای شهر کاشان انتظار توجه بیشتر به فعالیت های فرهنگی را داریم.

وی افزود: در شهر کاشان اغتشاشات مثل دیگر شهر ها رخ نداد و یکی از دلایل آن وجود کانون ها فرهنگی است، بعضی از این کانون ها هزار نفر عضو دارند و این ظرفیت بزرگ به دشمن اجازه کار نمی دهد.

دقیقی گفت:وقتی مردم اغتشاشات را در داخل کشور با حضور پرشکوه در عرصه های مختلف خود خنثی کردند،دشمن از داخل ناامید شده،به دنبال ایجاد اجماع جهانی علیه ایران برای تشکیل حکومت در تبعید هستند.

وی افزود:در فتنه سال ۱۳۸۸،آقای جوهرچی را به عنوان رئیس حکومت ایران تعیین کردند و ایشان با وزیر امور خارجه آمریکا و اسرائیل جلسه گذاشت و وقتی قرار بود شروع به کار کند به ایران آمد و مشخص شد وی نیروی نفوذی ایران بوده و دشمن آبرویش رفت و شکست سنگینی متحمل شد، اما این دفعه فردی مثل خانم رجوی را آوردند و به چنین فرد پستی،عنوان رئیس جمهور منتخب ایران را داده اند،این کار را مقامات رسمی آمریکا نکرده اند بلکه اعوان و انصار ترامپ این حرف ها را می زنند.

در این آیین از ۱۵ نفر از سرداران برجسته شهرستان کاشان تجلیل شد.

شهرستان کاشان یک هزار و ۸۰۰ شهید دفاع مقدس،۲۹ شهید دوران انقلاب، ۷۳ شهید مدافع حرم (فاطمیون) مدفون در کاشان دارد.

کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر، پرجمعیت‌ترین شهر اصفهان پس از مرکز این استان و بیست و هشتمین شهر پرجمعیت ایران محسوب می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha