۸ اسفند ۱۴۰۱، ۱۰:۵۴
کد خبر: 85041934
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اعضای شبکه ۶ نفره سرقت در کیش دستگیر شدند

۸ اسفند ۱۴۰۱، ۱۰:۵۴
کد خبر: 85041934
اعضای شبکه ۶ نفره سرقت در کیش دستگیر شدند

کیش - ایرنا - قاضی دادسرای عمومی و انقلاب کیش گفت: اعضای شبکه ۶ نفره سرقت در این جزیره طی ۷۲ ساعت عملیات پلیسی دستگیر و روانه زندان شدند.

ابوالفضل بهمن آبادی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه ماموران آگاهی این جزیره در جریان اجرای طرح ملی مبارزه با جرایم سرقت موفق به دستگیری اعضای این باند ۶ نفره شدند اظهار کرد:این طرح با هدف کاهش جرایم، کشف و دستگیری سارقان طی ۷۲ ساعت با تجمیع توان فنی و اطلاعاتی اجرا شده است.

وی اضافه کرد: این افراد در قالب یک باند سرقت که عمده افراد تشکیل دهنده آن سارقان سابقه دار هستند اقدام به سرقت لوازم منزل، خودرو و مشاعات منازل کیشوندان اقدام می کردند که در روند پرونده به انجا ۳۵ فقره سقرت اعتراف کرده اند.

بهمن آبادی یادآور شد: دستگاه قضایی در حال رسیدگی به پرونده این سرقت ها بوده و هر ۶ متهم با صدور قرار به زندان منتقل شده است.

قاضی دادسرای عمومی و انقلاب کیش با بیان اینکه اموال کشف شده از مخفیگاه این سارقان به برخی از مالباختگان تحویل داده شده و برخی از اموال دیگر نیز در حال شناسایی است افرود: شهروندان علاوه بر رعایت نکات ایمنی در حفظ از امول و پیشگیری از سرقت به محض مشاهده فعالیت های مشکوک افراد مختلف، موضوع را به پلیس ۱۱۰ اعلام کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha