۸ اسفند ۱۴۰۱، ۱۹:۳۹
کد خبرنگار: 3113
کد خبر: 85042620
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

وقوع دو عملیات تیراندازی در اریحا/ یک صهیونیست به هلاکت رسید

تهران-ایرنا- رسانه‌های عبری‌زبان شامگاه دوشنبه از وقوع دو عملیات تیراندازی در نزدیکی اریحا در کرانه باختری خبر داده و اعلام کردند که در این دو عملیات، یک نفر از شهرک‌نشینان کشته شده و چند نفر دیگر زخمی شدند.

به گزارش ایرنا، شامگاه دوشنبه در ادامه عملیات مقاومتی فلسطینیان در سرزمین‌های اشغالی، دو عملیات تیراندازی به وقوع پیوست.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داد که دو مجری عملیات متواری شده‌اند و پلیس در حال شناسایی آنهاست.

در همین حال، کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از منابع پزشکی گزارش داد که یک «اسرائیلی» در منطقه الاغوار نزدیک اریحا بر اثر تیراندازی کشته شد.

منابع عبری‌زبان گزارش دادند که همزمان یک عملیات دیگر در نزدیکی اریحا به وقوع پیوست که در نتیجه آن، چهار نفر زخمی شدند که وضعیت جسمانی یکی از آنها وخیم است.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی ضمن تأیید عملیات دوم اعلام کرد که این عملیات در فاصله نزدیکی نسبت به عملیات نخست روی داده و نیروهای ارتش در حال آماده باش هستند.

ارتش رژیم صهیونیستی جاده‌های منتهی به اریحا را بسته و در جست و جوی مجری عملیات است.

منابع عبری زبان اعلام کردند که مجریان عملیات تیراندازی در نزدیکی اریحا پس از پایان عملیات خودروی خود را آتش زده و از محل متواری شده‌اند.

بر اساس این گزارش،‌ پهپادها و بالگردهای ارتش رژیم صهیونیستی در آسمان اردوگاه عقبه جبر در اریحا به پرواز درآمده و در جست و جوی مجری عملیات تیراندازی امشب در این منطقه هستند.

منابع عبری زبان در تشریح عملیات تیراندازی شامگاه دوشنبه در نزدیکی اریحا تأکید کردند که دو مجری عملیات ابتدا در تقاطع بیت هعرفا به سمت یک صهیونیست 25 ساله تیراندازی کردند که طی آن این فرد به شدت مجروح شده و پس از آن به راه خود ادامه دادند و به سمت خودرویی دیگر تیراندازی کردند که گلوله‌ها تنها به خودرو اصابت کرده و در ادامه نیز به سمت سومین خودرو آتش گشودند و پس از آن از خودرو پیاده شده و آن را به آتش کشیدند و پیاده محل را ترک کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha