بیش از ۴۵۰ ورزشکار صندوق بازنشستگی با یکدیگر رقابت می‌کنند

تهران - ایرنا - چهارمین جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری فردا(سه‌شنبه) با حضور بیش از ۴۵۰ ورزشکار زن و مرد از بین بازنشستگان پیشکسوت در سراسر ایران به میزبانی شهر شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از صندوق بازنشستگی کشوری، چهارمین جشنواره سراسری ورزش بازنشستگان کشوری از صبح فردا به میزبانی شهر شیراز و با حضور گروه‌های مختلف ورزشی بازنشستگان کشوری در هشت رشته ورزشی برگزار می‌شود.

این نخستین بار است که مسابقات کشوری بازنشستگان بنا به درخواست تعدادی از کانون‌های بازنشستگی و با دستور مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از تهران به سایر استان‌ها منتقل و مدیریت صندوق بازنشستگی استان فارس و شهر شیراز میزبانی این دوره را برعهده گرفته‌ است.

گروه‌های مختلف ورزشی از ۳۰ استان کشور شامل بازنشستگان قهرمان در مسابقات استانی طی روز گذشته (یکشنبه) و امروز(دوشنبه) در شهر شیراز گردهم آمده‌اند تا برای تعیین قهرمانان ملی در چهارمین دوره این مسابقات با یکدیگر رقابت کنند.

قرار است پیشکسوتان ورزشکار در دو گروه آقایان و بانوان از صبح فردا در هشت رشته ورزشی تنیس روی میز، شطرنج، تیراندازی با تفنگ بادی، دارت، داژبال، پتانک، طناب کشی و فوتبال دستی باهم رقابت کنند.

مسابقات ورزشی آقایان در نوبت صبح و مسابقات بانوان در نوبت بعدازظهر انجام خواهد شد.

براساس اعلام قبلی قرار است مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری روز چهارشنبه (۱۰ اسفند ماه) در شیراز و با حضور مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری و مدیران این صندوق و مقامات استان فارس برگزار شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha