خسرویار: با این وضعیت رسیدن به موفقیت در هانگژو بسیار دشوار است

تهران- ایرنا- دبیر انجمن کوراش گفت: با وضعیت فعلی که اردوها را آغاز نکرده‌ایم‌ و حمایتی هم نمی‌شود، رسیدن به موفقیت در بازی‌های‌ آسیایی بسیار دشوار است.

کوروش خسرویار در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص تغییر سرمربی تیم ملی، اظهارداشت: رضا مهنان‌ دیگر تمایلی برای ادامه فعالیت در جایگاه سرمربیگری را نداشت. او تجربه بالایی دارد و از این پس به‌عنوان مدیرفنی با تیم‌های‌ ملی همکاری می‌کند.

وی گفت: چندگزینه برای سرمربیگری داشتیم که در نهایت الیاس علی‌اکبری را انتخاب کردیم. او خودش در بازی‌های آسیایی بهترین نتایج را کسب کرده و همکاران خوبی در کادر فنی دارد. مهنان‌ نیز به عنوان مدیرفنی، نظارت می‌کند و مشکلی از این لحاظ نخواهیم داشت.

خسرویار اظهار داشت: جمعه هفته جاری مسابقات قهرمانی کشور در شاهرود برگزار می‌شود و سپس نفرات اول و دوم این پیکارها به همراه مدال‌آوران‌ مسابقات جهانی، روز ۲۰ اسفندماه انتخابی برگزار می‌کنند.

دبیر انجمن کوراش عنوان کرد: در نهایت ترکیب تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا که اردیبهشت ماه در چین برگزار می‌شود، مشخص خواهد شد. مسابقات قهرمانی آسیا در واقع رنکینگ‌ کوراش‌کاران برای بازی‌های آسیایی هانگژو را نیز مشخص می‌کند.

وی در خصوص اینکه کوراش می‌تواند دوباره در بازی‌های آسیایی موفق شود؟ اظهار داشت: با این وضعیت خیلی است. هنوز اردوها آغاز نشده و تدارکات جدی نیست‌. در حالیکه رقیبان ما، بهترین اردوها را دارند.

خسرویار گفت: کوراش، ووشو، تکواندو و همه رشته‌های‌ رزمی همیشه مدال‌آور بوده‌اند و نیاز به حمایت دارند. بازی‌های‌ آسیایی برای کشورها دارای اهمیت است و نباید عقب بمانیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha