اعتبارات عمرانی کشور ۱۵ درصد افزایش یافت

یاسوج- ایرنا- رئیس امور استان ها و توسعه منطقه ای سازمان برنامه و بودجه گفت: اعتبارات عمرانی استان ها در سال جاری در کشور ۱۵ درصد افزایش یافت که رشد این اعتبارات در استان کهگیلویه و بویراحمد ۲۵.۱ درصد بوده است.

به گزارش ایرنا، رامین میرزایی روز سه شنبه در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد و آیین تودیع و معارفه رئیس پیشین و جدید سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در یاسوج، اظهار کرد: سازمان برنامه و بودجه کشور رشد هشت درصدی هدفگذاری کرده است که باید همه مدیران تلاش کنند تا این موارد به نحو مطلوب تحقق یابد.

رئیس امور استان ها و توسعه منطقه ای سازمان برنامه و بودجه کشور تصریح کرد: اعتبارات توازن تمام استان ها از جمله کهگیلویه و بویراحمد به طور ۱۰۰ درصد تخصیص یافته است.

میرزایی تاکید کرد: با توجه به شرایط خاص کشور و بحث نقدینگی، در یک ماه اخیر تلاش بسیار زیادی انجام شد و تخصیص های عمرانی استان ها در کشور به ۵۸ درصد رسیده است.

وی ادامه داد: به تازگی ۵۰۰ میلیارد تومان از محل سفر رئیس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد ابلاغ شده است.

رئیس امور استان ها و توسعه منطقه ای سازمان برنامه و بودجه کشور ابراز کرد: اتمام پروژه های نیمه تمام از اولویت های سفر رئیس جمهور به استان ها بوده است و انتظار می رود که اتمام این پروژه ها مد نظر قرار گیرد.

میرزایی اضافه کرد: نظارت بر پروژه های عمرانی و فعالیت های هزینه ای دستگاه های اجرایی یکی از ضروریات است که باید به آن توجه شود.

در این آئین جهانگیر شاهینی به سمت رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد منصوب و از خدمات علی شهابی نسب رئیس سابق این سازمان قدردانی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha