۹ اسفند ۱۴۰۱، ۱۴:۲۶
کد خبرنگار: 1003
کد خبر: 85043411
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دستگیری ۲ سارق خانه باغ در ملکشاهی 

۹ اسفند ۱۴۰۱، ۱۴:۲۶
کد خبر: 85043411
دستگیری ۲ سارق خانه باغ در ملکشاهی 

ایلام - ایرنا - فرمانده انتظامی ملکشاهی از دستگیری ۲ سارق خانه باغ در اجرای طرح تشدید مبارزه با سارقان در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ بهزاد بسطامی روز سه شنبه اظهار داشت: طرح مبارزه با سارقان و خریداران اموال مسروقه در راستای مطالبات و دغدغه های مردم در سطح شهرستان به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی افزود: پس از هماهنگی قضایی ماموران انتظامی شهرستان در عملیاتی منسجم ۲ سارق خانه باغ را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی ملکشاهی با اشاره به کشف سه فقره سرقت از سارقان، تاکید کرد: کشف یک دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه، دستگیری هشت نفر متهم تحت تعقیب از دیگر نتایج اجرای این طرح بوده است.

سرهنگ بسطامی اضافه کرد: مبارزه با سرقت همواره از اولویت‌های ماموریتی این شهرستان بوده است و از شهروندان می خواهیم با رعایت نکات ایمنی و توجه به هشدارها و آموزش‌های همگانی پلیس، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک آنرا به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

دستگیری ۲ شکارچی غیر مجاز درچوار

فرمانده انتظامی چوار از دستگیری ۲ شکارچی غیر مجاز در این شهرستان خبر داد .

سرهنگ افشار شاهمرادی اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر شکار غیر مجاز توسط افرادی بومی در کوه های اطراف شهرستان، بلافاصله موضوع در دستورکار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مقام قضائی و احراز مالکیت آنان و تحقیقات جامع ، در یک عملیات پلیسی ۲ متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی چوار تصریح کرد: در بازرسی از مکان شکارچیان، چهار قطعه پرنده کبک، ۲ قبضه سلاح شکاری ، تعدادی فشنگ شکاری ، مقدار ۴ کیلو گوشت و لاشه شکار شده حیوانات و پرندگان وحشی کشف شد.

وی بیان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی وپرندگان و لاشه حیوانات نیز جهت امحاء تحویل نماینده محیط زیست شهرستان داده شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha